SoFI - School of Fashion Industry

Velkommen til workshop med gjenbruksheltene Go Good!

Interessert i interiør og bærekraft? Er det ikke fantastisk å tenke på at man fint kan kombinere de to interessene? Kom på foredrag og glass-workshop hos oss SoFI - School of Fashion Industry 26.Mars | Kl.17:00 | Nedre Vollgate 8

Go Green lever for ombruk av interiør! Mindre kast, mere bruk!

Go Good er et norsk firma som aktivt jobber med å fornye synet vårt når det kommer til tingene vi omgir oss med. Samfunnet og miljøet krever en forandring, og Go Good er med på å ta utfordringen!

SoFI ønsker også å fokusere ennå mer på tiltak man kan gjøre for å bedre miljøet, og ønsker derfor å invitere deg på en hyggelig kveld med foredrag og glass-workshop. Du vil gå hjem med en kurv av ny kunnskap, og en egenprodusert glass-lysestake av gjenbruksmaterialer!

Ved å benytte seg av allerede eksisterende materialer og interiør skaper Go Good interiørløsninger som ikke går på bekostning av miljøet, og benytter seg av ombruksmaterialer av høy kvalitet. De har et helt spesielt konsept som bygger på at du kan endre interiøret ditt omså hver mnd, ved å benytte seg av en bytte og låne-mentalitet!

Marit AndreassenStudieleder

Studieleder ved Interiør og Retail Design hos SoFI - School of Fashion Industry.

‭414 72 705marit@sofi.no

SoFI studenter i praksis hos GoGood
@gogood.com Instagram | Variasjon av rom dekorert ved ombruk

Om SoFI - School of Fashion Industry

SoFI - School of Fashion Industry
Nedre Vollgate 8

+47 24 14 97 50http://www.sofi.no

OM SOFI – SCHOOL OF FASHION INDUSTRY

SoFI – School of Fashion Industry, tilbyr praktisk rettede utdanninger innen hele spekteret av mote og interiør. Vi ble stiftet i 2009 og tilbyr de toårige utdanningene Motedesign og Moteindustri, samt de halvårige utdanningene Motekonsulent og Motekommunikasjon som steds- og nettbasert med samlinger. I tillegg tilbyr vi også de ettårige utdanningene Interiør og Retail Design. Alle utdanningene er NOKUT-godkjente og støttet av lånekassen.

På SoFI møtes du av erfarne og dyktige bransjeaktører, som vet hva som kreves for å lykkes innen de ulike fagområdene.Våre utdanninger gjør studentene attraktive for næringslivet, og vår visjon er å utdanne fagkompetente medarbeidere til moteindustrien. Vi skal utvikle kunnskap og tro på egne erfaringer i møte med et nytt arbeidsmarked og ønsker å skape trygghet rundt de tekniske og håndverksmessige ferdighetene som moteindustrien krever.

Følg saker fra SoFI - School of Fashion Industry

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra SoFI - School of Fashion Industry på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra SoFI - School of Fashion Industry

Vi gjentar suksessen fra i fjor høst og inviterer til sy-kurs med Mari Melilot på School of Fashion Industry17.2.2020 13:09:15 CETPressemelding

Har du alltid hatt lyst å lære deg å sy og er opptatt av gjenbruk, ønsker du kanskje å studere design? Her har du muligheten til å bli kjent med skolen og symaskinen. Mari Melilot er utdannet klesdesigner fra Kunsthøyskolen i Oslo, og har undervist i søm i cirka ti år. I tillegg har hun skrevet fire bøker om faget, der den femte boken er underveis. Du trenger ingen forkunnskaper for å delta!