Valberedning utsedd inför årsstämma 2021 i Arcoma AB

20 november 2020

PRESSRELEASE

Valberedning utsedd inför årsstämma 2021 i Arcoma AB

I enlighet med årsstämmans beslut ska valberedningen inför årsstämman i Arcoma bestå av fyra ledamöter, representerande de tre största aktieägarna per den sista vardagen i september, samt styrelsens ordförande. Utövar inte aktieägaren sin rätt att utse ledamot i valberedningen ska den till röstetalet närmast följande största aktieägaren ha rätt att utse ledamot i valberedningen.

Baserat på ovanstående har valberedningen inför årsstämman 2021 fastställts till att bestå av följande personer vilka tillsammans representerar cirka 62,4 procent av antalet aktier och röster i bolaget per utgången av september 2020:

• Bengt Julander, representerande Linc AB;
  • Peter Benson, representerande Sunstone Life Science Ventures II K/S;
  • Henrik Söderberg, representerande Priego AB; och
  • Lars Kvarnhem, styrelsens ordförande.

Valberedningens uppgift är att inför årsstämman förbereda och framlägga förslag avseende ordförande vid årsstämman, antal stämmovalda styrelseledamöter, ordförande och övriga stämmovalda ledamöter i styrelsen, arvode och annan ersättning till var och en av de stämmovalda styrelseledamöterna och till ledamöter av styrelsens utskott, antal revisorer, revisorer, arvode till revisor samt val av valberedning alternativt beslut om principer för tillsättande av valberedning och beslut om instruktion för valberedningen inför årsstämman 2021.

Aktieägare som önskar lämna synpunkter eller framlägga förslag till valberedningen kan göra detta via e-post märkt ”Att. Valberedningen” till arcoma@arcoma.se eller via brev till Arcoma AB, Valberedningen, Annavägen 1, 352 46 Växjö. För att valberedningen ska kunna beakta ett förslag måste förslaget ha inkommit i god tid före årsstämman, dock senast den 31 januari 2021.

Valberedningens förslag kommer att presenteras i kallelsen till årsstämman och på bolagets hemsida.

För ytterligare information var god kontakta:
Lars Kvarnhem, styrelsens ordförande
E-mail: lars.kvarnhem@priego.se

Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 20 november 2020, kl. 19.45

För mer information om Arcoma, besök www.arcoma.se

Arcadis reports transactions under its current share buyback program23.7.2021 12:00:00 CEST | Press release

Amsterdam, July 23, 2021 – Arcadis (EURONEXT: ARCAD), the leading global Design & Consultancy organization for natural and built assets, has repurchased 91.282 of its own shares in the period from 16 July up to and including 22 July 2021 at an average price of €34.59. The consideration of this repurchase was €3.2 million. The repurchase is in accordance with the share buyback program to cover existing obligations under employee incentive plans and to cover commitments for stock dividend, as announced on 19 February 2021. The total number of shares repurchased under this program to date is 1.7 million shares for a total consideration of €56.0 million. For more detailed information see: https://www.arcadis.com/en/global/investors/share-information/share-buyback-program/ -End- Improving quality of life FOR FURTHER INFORMATION PLEASE CONTACT: ARCADIS INVESTOR RELATIONS Jurgen Pullens Mobile: +31 6 51599483 E-mail: jurgen.pullens@arcadis.com ABOUT ARCADIS Arcadis is the leading global desig

Vaisala Corporation Half Year Financial Report January–June 202123.7.2021 08:00:00 CEST | Press release

Vaisala Corporation Half Year Financial Report July 23, 2021 at 9.00 a.m. (EEST) Vaisala Corporation Half Year Financial Report January–June2021 Excellent growth continued in second quarter Secondquarter 2021 highlights Orders received EUR 120.1 (95.9) million, increase 25%Order book at the end of the period EUR 165.3 (145.3) million, increase 14%Net sales EUR 109.5 (91.4) million, increase 20%Operating result (EBIT) EUR 10.9 (7.9) million, 10.0 (8.7) % 0f net salesEarnings per share EUR 0.25 (0.16)Cash flow from operating activities EUR 11.1 (-1.1) million January–June 2021 highlights Orders received EUR 226.3 (185.6) million, increase 22%Net sales EUR 201.5 (178.6) million, increase 13%Operating result (EBIT) EUR 19.0 (13.1) million, 9.5 (7.3) % 0f net salesEarnings per share EUR 0.43 (0.27)Cash flow from operating activities EUR 29.4 (4.2) million Market development and businessoutlook for 2021 Market for high-end industrial instruments is expected to continue growth after strong re

FLOW TRADERS Q221 RESULTS23.7.2021 07:30:00 CEST | Press release

FLOW TRADERS Q221 RESULTS Amsterdam, the Netherlands - Flow Traders N.V. (Euronext: FLOW) announces its unaudited Q221 results and 2021 Half Year report. Highlights Market ETP Value Traded decreased 14% quarter-on-quarter and decreased 14% H121 vs H120Flow Traders ETP Value Traded decreased 15% quarter-on-quarter and decreased 6% H121 vs H120Flow Traders recorded NTI of €94.4m in Q221 reflecting a more normalised market environment. This compares to NTI of €142.2m in Q121 and €229.9m in Q220. H121 NTI was €236.6m vs €724.8m in H120Total operating expenses of €54.1m incurred in Q221 which includes €0.6m of one-off COVID-19 and business continuity plan-related expenses577 FTEs as at 30 June 2021 compared to 566 FTEs as at 31 March 2021Q221 EBITDA reached €40.3m with a margin of 43% contributing to H121 EBITDA of €119.6m with a margin of 51%Q221 Net Profit amounted to €28.7m with basic EPS of €0.66. H121 Net Profit amounted to €90.2m with basic EPS of €2.05IFR/IFD came into force on 26 Ju

Signify reports second quarter sales of EUR 1.6 billion, operational profitability of 10.9% and a free cash flow of EUR 104 million23.7.2021 07:00:00 CEST | Press release