Valberedning inför Industrivärdens årsstämma 2021

Enligt det beslut om valberedningen som fattades vid årsstämman 2011, och som gäller tillsvidare, uppdras åt styrelsens ordförande att ta kontakt med fyra bland de röstmässigt största ägarregistrerade aktieägarna i Euroclear Sweden AB:s utskrift av aktieboken per sista bankdagen i augusti, som vardera utser en representant som inte är ledamot i bolagets styrelse att jämte ordföranden utgöra valberedning för ti-den intill dess att ny valberedning utsetts. Valberedningen utser ordföranden inom gruppen. Sammansättningen av valberedningen ska tillkännages senast sex månader före nästa årsstämma. Inget arvode ska utgå.

I enlighet härmed har valberedningen följande sammansättning: Mats Guldbrand, L E Lundbergföretagen, Stefan Nilsson, Handelsbankens Pensionsstiftelse m fl, Mikael Schmidt, SCA och Essity Pensionsstiftelser m fl, Bo Damberg, Jan Wallanders och Tom Hedelius stiftelse m fl samt Fredrik Lundberg, styrelseordförande i Industrivärden.

Om ledamot lämnar valberedningen innan dess arbete är slutfört, och om valbered-ningen anser att det finns behov av att ersätta denna ledamot, ska valberedningen utse ny ledamot. Ändring i valberedningens sammansättning ska offentliggöras omedelbart.

Årsstämma i Industrivärden kommer att hållas den 21 april 2021, klockan 14:00, i Vinterträdgården på Grand Hôtel i Stockholm.

Stockholm den 25 september 2020

AB INDUSTRIVÄRDEN (publ)

För ytterligare information kontakta:

Fredrik Lundberg, Sammankallande i valberedningen, tel 08-463 06 00.

Informationen lämnades genom kommunikationschefen Sverker Sivalls (tel. 08-666 64 00) försorg, för offentliggörande den 25 september 2020 kl.10:00 CET.

PRESS RELEASE: NACON: Strong increase in profitability in 1st half30.11.2020 18:00:00 CETPress release

Nacon Press release Lesquin, 30 November 2020, 18:00 hrs Strong increase in profitability in 1st half: ·Current Operating Profit : 15.7 M€ (+47.3%) i.e. 18.2% of sales ·Net Result: 9.6 M€ (+46.7%) Outlook: New Upward revision of FY 2020/21 sales: 160-170 M€ NACON (ISIN FR0013482791) today releases its audited consolidated results for the first half of fiscal year 2020/21 (from April 1 to September 30) as approved by its Board of directors on 30 November 2020. Consolidated in M€ - IFRS09/2020 09/2019 (3) ChangeSales86.663.7+35.9%Gross margin (1) In % of Sales EBITDA (2) In % of Sales 45.3 52.3% 30.4 35.1% 39.2 61.5% 23.5 37.0%+15.5% +29.2%Current operating income EBITA In % of Sales Non recurrent items (including Bonus Shares)15.7 18.2% (1.8)10.7 16.8% (1.0) +47.3% Operating result In % of Sales13.9 16.1%9.7 15.2%+43.3%Financial result Including currency gain (loss)(0.8)(0.5) Earnings before tax In % of Sales13.1 15.2%9.3 14.5%+41.8%Tax(3.6)(2.7)Net result for the period In % of Sales9.

Saudi Arabian Oil Company and Shell & AMG Recycling B.V. Sign Agreement to Explore the Feasibility of Building a Recycling “Supercenter” in The Kingdom of Saudi Arabia30.11.2020 18:00:00 CETPress release

Amsterdam, 30 November 2020 (Regulated Information) --- The Saudi Arabian Oil Company (Saudi Aramco), Shell & AMG Recycling B.V. signed a memorandum of understanding (MOU) to evaluate the feasibility of creating a venture in support of Saudi Arabia’s (“The Kingdom”) vision to maximize value from its vast natural resources. The Kingdom is becoming a globally important region for the supply and demand of vanadium, and desires to enable the development of a world class vanadium recycling industry. In support of this initiative, Shell & AMG Recycling B.V., along with Shell Catalysts & Technologies, will explore the feasibility of building a catalyst manufacturing and recycling “supercenter” in The Kingdom. This “supercenter” will enable Saudi Aramco to refine its crudes in an environmentally sustainable manner through the manufacturing of fresh residue upgrading catalysts required to convert heavy oil fractions into valuable products and recycling the resulting spent catalysts and gasifica

PRESS RELEASE: BIGBEN: Half year results 2020/2130.11.2020 18:00:00 CETPress release

Bigben Press release Lesquin, 30 November 2020 18:00 Half year results 2020/21: ·Current Operating Income: 16.9 M€ (+26.4%) i.e. 12.5% of sales ·Net result: 9.7 M€ (+16.7%) Rise of target for FY 2020/21 Current Operating Income rate: > 12% BIGBEN INTERACTIVE (ISIN FR0000074072) today releases its consolidated results for the first half of fiscal year 2020/21 (from April 1 to September 30) as approved by its Board of directors on 30 November 2020. Consolidated in M€ - IFRS09/202009/2019 ChangeSales135.8127.0+6.9%Gross margin (1) In % of Sales EBITDA (2) In % of Sales 57.3 42.3% 33.4 24.6% 54.9 43.2% 27.7 21.8%+4.4% +20.5% Current operating income In % of Sales Non recurrent items16.9 12.5% (2.3)13.4 10.5% (1.5) +26.4% Operating result In % of Sales14.7 10.8%11.9 9.4%+23.2%Financial result Including currency gain (loss)(1.2) (0.7)(1.0) (0.3) Earnings before tax In % of Sales13.5 9.9%10.9 8.6%+23.0%Tax(3.7)(2.6)Net result for the period In % of Sales9.7 7.2%8.3 6.6% +16.7% Of which Minori