Valberedning i MSAB

Som tidigare meddelats i MSABs Q3-rapport så återkommer härmed valberedningen med besked om hur vakansen efter Erik Hermanssons avgång ska fyllas.

Valberedningen inför årsstämman 2021 består av ordförande Kenneth Andersen, Strawberry Capital, Wilhelm Gruvberg, Alcur fonder samt Henrik Tjernberg, styrelseordförande i MSAB. Samtliga ledamöter representerar bolagets samtliga aktieägare. Valberedningen kommer att ta fram förslag till årsstämman 2021 i enlighet med gällande bolagsstyrningskod.

Kontakt med MSABs valberedning sker per mail: valberedning@msab.com

Frågor ställs till:
Verkställande direktör Joel Bollö
Email: joel.bollo@msab.com

Kort om MSAB
MSAB är en världsledande aktör inom mobil kriminalteknologi med syfte att utvinna och analysera data ur beslagtagna mobila enheter, främst från mobiltelefoner. Bolaget har egna säljkontor och säljare i Europa, Nordamerika, Sydamerika, Kina, Australien, Singapore, Japan och Ryssland och täcker tillsammans med ett antal distributörer större delen av världen. De egenutvecklade produkterna har blivit en de facto-standard inom sitt område och används för bevissäkring i över 120 länder. Produkterna kompletteras med ett stort utbildningsutbud med möjlighet att bli certifierad på en kriminaltekniskt rättssäker helhetsmetod. Kunderna är främst brottsutredande myndigheter såsom polis, militär och tull. MSAB är noterat på Nasdaq Stockholm under tickernamn: MSAB B.

Talenom Plc will publish its Financial Statements Bulletin for 2020 on 8 February 2021 at 13:30 EET25.1.2021 11:00:00 CETPress release

Talenom Plc, Press release 25 January 2021 at 12:00 EET Talenom Plc will publish its Financial Statements Bulletin for 2020 on 8 February 2021 at 13:30 EET Talenom Plc will publish its Financial Statements Bulletin for 2020 on Monday 8 February 2021 at 13:30 EET. The company’s CEO Otto-Pekka Huhtala will present the highlights of the release for analysts, investors and media in Finnish, followed by CFO Antti Aho’s presentation in English as a live webcast on Monday 8 February 2021 at 14:00 EET. The webcast can be viewed online at https://talenom.videosync.fi/tilinpaatos-2020. Participants will have the opportunity to present questions during the briefing over the webcast platform. The presentation materials will be published before the start of the briefing on the company’s website at Talenom.fi/en/investors. TALENOM PLC Further information: Otto-Pekka Huhtala CEO, Talenom Plc +358 40 703 8554 otto-pekka.huhtala@talenom.fi Talenom is an agile and progressive accounting firm established

SEK CREDIT OPERATION ANNOUNCEMENT25.1.2021 10:30:00 CETPress release

Bid date, 2021-01-25Auction date2021-01-25Settlement date2021-01-25Maturity Date2021-04-26Term13 weeksInterest rateThe Riksbank´s applicable repo rateBid times11.00-11.30 (CET/CEST) on the Bid dateConfirmation of bids to e-maileol@riksbank.seOffered volumeUnlimitedThe lowest accepted bid volume50 million SEKMaximum number of bids1Allocation Time11.45 (CET/CEST) on the Bid date Stockholm, 2021-01-25 Bid date, 2021-01-25Auction date2021-01-25Settlement date2021-01-25Maturity Date2021-07-26Term26 weeksInterest rateThe Riksbank´s applicable repo rateBid times11.00-11.30 (CET/CEST) on the Bid dateConfirmation of bids to e-maileol@riksbank.seOffered volumeUnlimitedThe lowest accepted bid volume50 million SEKMaximum number of bids1Allocation Time11.45 (CET/CEST) on the Bid date Stockholm, 2021-01-25 This is a translation of the Swedish version published on www.riksbank.se. In the case of any inconsistency between the English translation and the Swedish language version, the Swedish language v