Utleiemegleren vil profesjonalisere leiemarkedet i Kristiansand

Vi har som ambisjon å profesjonalisere utleiemarkedet i Kristiansand. Utleiemegleren leier ut og forvalter ca. 15.500 boliger på landsbasis og tilfører kompetanse og erfaring til vårt nyåpnede kontor på Sørlandet, sier administrerende direktør i Utleiemegleren Forvaltning, Vibecke Lyse Augdal.

Daglig leder Tor Gunnar Albert forventer en fortsatt god verdiutvikling på bolig i Agder. Foto: Johnny Vaet Nordskog

Nye arbeidsplasser i nærliggende byer gjør det ekstra spennende å etablere oss her – med en forventet økt etterspørsel etter gode utleieboliger i årene som kommer, fortsetter Augdal. Nå skal vi sammen med daglig leder Tor Gunnar Albert og de ansatte fra tidligere Delego bli best på utleiemarkedet lokalt.

Interesant område for boliginvestering

Kristiansand og øvrige byer i Agder er et interessant område for boliginvestorer. Boligprisene har vært særdeles gunstige over tid. I løpet av det siste året det vært en betydelig prisstigning, som fører til svært god avkastning på en utleiebolig. I mange tilfeller har investorer i Kristiansand en avkastning på 4-4,5% sammenliknet med 2-3% i Oslo.Ifølge daglig leder ved Utleiemegleren Kristiansand, Tor Gunnar Albert - forventes en fortsatt god verdiutvikling på bolig i Agder.

Tel:90866381

Utleiemegleren er Norges ledende meglerforetak på utleie og forvaltning av boliger til private og bedrifter. Utleiemegleren har nå omtrent 16500 boliger i sin portefølje. Selskapet ble startet i 1995 og har kontorer i Bergen, Trondheim, Stavanger, Lillestrøm, Jessheim, Drammen, Lysaker, Sandefjord, Moss og Kristiansand, i tillegg til seks kontorer i Oslo. Utleiemegleren Pro tilbyr spesialtilpassede utleietjenester til profesjonelle eiendomsbesittere på østlandsområdet. Utleiemegleren har i dag ca. 200 ansatte. Grunnleggerne av Utleiemegleren eier 50 % av selskapet, og Fredensborg kjøpte seg inn med en 50 % eierandel i januar 2019. For mer informasjon, se utleiemegleren.no og www.fredensborg.no.

Følg pressemeldinger fra Utleiemegleren

Siste pressemeldinger fra Utleiemegleren