Utleiemegleren åpner kontor i Østfold

Vi har leid ut boliger i Østfold fra våre Oslo kontorer i flere år og ser at behovet i Østfold er stort. Utleiemegleren åpner derfor et kontor i Moss som vil levere våre tjenester i hele Østfold regionen fremover. Utleiemegleren leier ut og forvalter ca.12.000 boliger i dag gjennom våre kontorer i Oslo, Lysaker, Drammen, Lillestrøm, Trondheim, Bergen og Stavanger. Gjennom å starte opp kontor i Østfold kommer vi enda nærmere lokalmiljøet og forventer god vekst i Østfold markedet i årene fremover, sier administrerende direktør i Utleiemegleren, Vibecke Lyse Augdal.

Lokal tilhørighet

Nå har Utleiemegleren åpnet dørene til det nyoppussede lokalet på Jeløya, og Helge Hanch-Hansen har returnert til sine barndomstrakter. Hanch-Hansen, som allerede har lang fartstid i Utleiemegleren, er daglig leder for kontoret i Moss. Tidligere har han jobbet 2 år som salgsmegler i Moss, og deretter ved Utleiemegleren siden 2005.

- Ettersom jeg er fra Moss og har jobbet en god stund i markedet allerede, er jeg godt kjent med eiendomsmarkedet i Østfold. Med meg på laget får jeg en svært dyktig kollega som bor i Østfold, slik at vi begge har god lokalkunnskap. Sammen skal vi gjøre alt for å gi kundene god service og levere et kvalitetsprodukt.

-Vi ser et betydelig potensial i Østfold regionen. Det er et stort område, og her skjer det stadig utbygginger og boligprosjekter ferdigstilles. Vi har stor tro på regionen, og ønsker å være førstevalget for de som skal leie ut sin bolig, og til de som ønsker å leie en bolig, avslutter Helge.

Daglig leder ved Utleiemegleren Østfold
Helge Hanch-Hansen
Tlf: 99512808

Prisutviklingen for november understøtter at vi har et balansert leiemarked, sier administrerende direktør, Vibecke Lyse Augdal.16.12.2019 11:30:00 CETPressemelding