UNIL tilbakekaller Fiskemannen Peppermakrell

På grunn av feil baksideetikett er det ikke deklarert sennepsfrø i Fiskemannen Peppermakrell. Det kan medføre helsefare for personer som er allergisk mot sennep. Gjelder kun produkter med best før dato: 20.11.2019.

Produkt: Fiskemannen Peppermakrell

Holdbarhetsdato: 20.11.2019

• Forbrukere med sennepsallergi bes kaste produktet eller returnere det til butikken det er kjøpt i for refusjon.

• Produktet er allerede fjernet fra butikk

• Tilbakekallingen gjelder produkt med holdbarhetsdato 20.11.2019

• For ytterligere spørsmål, kontakt UNIL forbrukerservice via www.unil.no eller på telefon 24 11 35 55

Evt. pressehenvendelser: Kine Søyland, kommunikasjonssjef NorgesGruppen: 900 79 888.

Unil beklager det inntrufne og takker for hjelpen.

Oslo, 01. oktober 2019
Wibecke Ødegård Johansen, kvalitetssjef UNIL AS