Unge Ferrari blir til Stig Brenner og slipper «Lukten Av Høst»

Ideen til denne låten ble født en grå septembernatt i fjor, på en hytte ved havet på Sørlandet. Vi fanget en spesiell stemning, og fundamentet ble lagt. Mange dyktige venner hjalp meg underveis og ett år senere er den klar for dere.

«Under paraplyen kledd i Goretex
Øynene røde og blanke
Jeg kjenner lukten av høst»

Dette er første smakebit av Stig Brenner. Velkommen.

Hør «Lukten Av Høst» her.

Skinny Days gir oss ny favoritt låt til morgenkaffen19.11.2020 11:00:00 CETPressemelding

Skinny Days og CLMD sin glade «Voices In My Head» har nylig nådd 3 millioner streams og vært en gjenganger på treningsspillelister i flere land siden slippet i september. Nå stripper de den ned i en akustisk versjon fremført av Cate Downey, venninne og låtskriver fra Colorado samt student ved LIMPI. Låten i sin helhet er produsert av Skinny Days. Teksten blir løftet frem på en helt ny måte ved hjelp av den råe og ærlige stemmen til Cate og sammen inviterer dem lytterne til å utforske en mer melankolsk side av musikken. Denne akustiske versjonen er perfekt til de mørke vinterdagene vi har i vente. På spørsmålet hvorfor de ønsket å lage en akustisk versjon svarer gutta: «For å vise frem en side av sangen mange kanskje ikke visste om, og for å gi verden en herlig pustepause og behagelig bakgrunnsmusikk til kaffekoppen man drikker mens det fortsatt er mørkt ute på morgenen». I tråd med originalversjonen er kunstverket på artwork malt av den nihilistiske kunstneren Thea Klingvall. «Voices I