Tyvstart sommeren med Ezzari - Casablanca

Etter en iskald start på 2018 med "Isbjørn", er Ezzari klar for å tyvstarte sommeren med den fransk/dansk inspirerte afrotrap låta "Casablanca", som handler om å bare stikke av fra alt stress og drama, for å ta livet helt med ro.

«Casablanca» er en sang om den følelsen man har da alt virker dritt; jobben, været, mennesker, og man rett og slett bare vil reise til et sted uten stress og drama, der du bare chiller og ikke bryr deg om noe. Det er en følelse jeg tror de aller fleste har ganske ofte. Det har hvertfall jeg!"

- Ezzari

HØR EZZARI  - "CASABLANCA" HER

- «Casablanca» er en sommerlåt som jeg håper mange vil danse og lager minner til, samtidig som jeg håper man kan lytte og kjenne seg igjen i teksten. Jeg aner ikke i hvilken sjanger låta skal plasseres, men det er veldig inspirert av fransk og dansk afrotrap. Det er jo et sound som er veldig inn om dagen og som jeg hører på flere timer hver dag.

Casablanca er egentlig ikke byen jeg er ifra i Marokko en gang, men det er en av de mest kjente marokkanske byene, som mange har et forhold til. Enten om de har vært der, eller har sett den kjente filmen «Casablanca»

- Ezzari

"Casablanca" er produsert av Neon Gorilla (Anders Nilsen og André Jensen), som også står bak en del av de tidligere låtene til Ezzari, som "Isbjørn" og "Ikke ring meg (jeg ringer deg)".

Om Ezzari

Med et solid debutår i 2017, så har den unge artisten fra Hauketo i Oslo satt navnet sitt på kartet.

Ezzari har gitt ut fem solide singler, spilt på en rekke festivaler, gjort en hel haug med gigs og vært med i NRKs Podkast satsning "Andregenerasjonen", som ble streamet til topps i februar. Nå er Ezzari klar med en ny sommer-singel, "Casablanca", en fransk/dansk inspirert afrotrap låt, som handler om å bare komme seg langt unna stress og drama, for å ta livet helt med ro. Hold øya oppe for Ezzari i sommer, da han skal spille litt rundt omkring i landet.

Foto: Ousu Leigh

Boyzvoice lanserer legendarisk album verden rundt!13.12.2019 11:37:28 CETPressemelding

Den norske gruppa Boyzvoice lanserer i dag endelig albumet «Get Ready To Be Boyzvoiced» for streaming i hele verden. Albumet, som for lengst har gått til platina, har siden det ble utgitt i 2000 oppnådd legendestatus her hjemme. Nå er bandet klare til å legge verden for sine føtter med blant annet låtene «Let Me Be Your Father X-Mas», «We Are The Playmomen» og «Quanta Costa Cerveza». Hør albumet HER! I påvente av verdenslanseringen uttaler manager Timothy Dahle: «Mange stusser over at albumet «Get ready to be Boyzvoiced» ikke har vært tilgjengelig i utlandet før, men jeg vil understreke at dette har vært i henhold til vår langsiktige kvalitetssikringstrategi. Gjennom effektiv geoblocking har vi sultefora det internasjonale markedet i 20 år, slik at hungeren etter Boyzvoice nå e nærmest umettelig! Fra USA til Kina har det bygget seg opp et fullstendig Boyzvoice-vakum. Og alle som kan litt naturfag vet hva som skjer når vi nå bryter vakumet: Det vil oppstå et ukontrollert Boyzvoice-sug!

Astrid S slipper nedstrippet låt i ny drakt med R3HAB13.12.2019 09:17:35 CETPressemelding

Astrid S er aktuell med popballaden "Years", som hun har skrevet til Netflix-serien "Hjem til jul" med Ida Elise Broch i hovedrollen. Serien hadde premiere 5. desember, og låten ligger nå på #1 på Shazam i Norge. "Years" var også med på hennes siste EP "Down Low", som ble sluppet som en overraskelse til fansen i september. I dag slipper Astrid S en remix av "Favorite Part Of Me" gjort av selveste R3HAB – en energisk og fresh versjon av den nedstrippede låten fra hennes siste EP "Down Low". Hør låten HER. Om R3HAB: R3HAB har tidligere samarbeidet med stjerner som Madonna, Taylor Swift, Rihanna og Drake. Den nederlandske DJ-en og produsenten ble nylig kåret til #14 beste DJ-en i verden av DJ Mag. Sommerhiten "All Around The World (La La La)" ble en massiv suksess, og sanket inn 160 millioner lyttestreams på Spotify alene. Til våren setter Astrid i gang med sin største turné noensinne: "Astrid_S: World Tour Part One", og denne uken ble det annonsert at stjerneskuddet Emma Steinbakken blir

Nyhetsbrev fra Universal Music6.12.2019 13:52:23 CETPressemelding

612 slipper ny låt på den offisielle 612 dagen Avicii – Fades Away Tribute Concert Version feat. MishCatt OnklP annonserer nytt album og vinterturné Niall Horan er klar for å slippe ny musikk! «Put A Little Love On Me” ble sluppet i dag kl 06:00. Kevin Boine – legenden fra nord – er tilbake med sin rykende ferske singel «Julebord». Låta tar for seg en stakkarslig kar som ender opp på sofaen etter å ha vært litt for interessert i servitøren. Kevin har store og spennende planer for å kickstarte 2020. The Weeknd slapp denne uken en musikkvideo til den nye singelen “Heartless”, som har sanket inn over syv millioner visninger på to døgn. Abel Tesfaye er også aktuell med den nye låten “Blinding Lights”. Billie Eilish slapp i natt musikkvideoen til “xanny”! Hun tok også hjem hele 3 av 5 priser på nye Apple Music Awards, inkludert Artist of the Year, Top album of the year og Songwriter of the year sammen med sin bror Finneas. Jacob Collier er ute med video til låten "Time Alone With You" hvor