TV 2s Cathrine Fossum til REMA 1000

TV 2s Cathrine Fossum blir ny kommunikasjonssjef i REMA 1000. Fossum er i dag programleder i God Morgen, Norge, og har tidligere vært nyhetsanker og reporter i kanalen.

- Vi gleder oss veldig til å få Cathrine med på laget i REMA 1000. Hun er en utrolig dyktig formidler, og har en lang og bred erfaring fra et av Norges største medier. Cathrine blir en stor bidragsyter når vi nå bygger videre på REMA 1000 sin kommunikasjonsplattform, sier Mette Fossum, direktør for kommunikasjon og samfunnskontakt i REMA 1000.

- Etter ti utrolig fine år i TV 2, har jeg nå sagt opp min stilling som programleder i God morgen Norge. Jeg har takket ja til å bli ny kommunikasjonssjef i Rema 1000, og gleder meg veldig til nye oppgaver etter nyttår. Det er et privilegium å få jobbe med kommunikasjon i en av Norges største bedrifter. Det blir spennende å lære mer om REMA 1000, og bli kjent med nye, flinke folk, sier Cathrine Fossum.

Cathrine Fossum erstatter Øyvind Arum, som går til stillingen som kommunikasjonsrådgiver ved byrådlederens kontor i Oslo kommune.

REITAN er et holdingselskap som består av en rekke selskaper. Innenfor handel, Reitan Retail med merkevarer som REMA 1000, Narvesen, 7-Eleven, Uno-X, Pressbyran og R-Kioski. Innenfor eiendom, Reitan Eiendom med E C Dahls Eiendom, Vestenfjeldske eiendom, REBUS Handelseiendom, RELOG med flere. I tillegg har vi Reitan Kapital og i Trondheim, et femstjerners Britannia Hotel, under utvikling kunstmuseet Posten Moderne og Nye Hjorten Teater.