TUI vil inspirere nordmenn til å drømme om å reise igjen

I dag lanseres TUIs nye reklamekampanje i Norge, og i resten av Norden. Kampanjen skal holde liv i reisedrømmen og selskapet vil inspirere nordmenn til å reise når de føler seg klare til det. Jeg tror det er viktigere enn noen gang å drømme om å reise, sier Lisa Rönnberg, markedssjef i TUI.

Thailand - Khao Lak

-  Vi har lyttet til kundene våre, og vi vet at mange av de drømmer om å reise igjen. Noen ønsker å reise allerede nå, noen om noen få uker og andre drømmer om å reise neste år. Men uansett når du føler deg klar til å reise, er vi klare til å ta deg med på ferie igjen, på en trygg og sikker måte. Jeg tror det er viktigere enn noensinne å drømme om å reise, sier Lisa Rönnberg, markedssjef i TUI.

I dag lanseres TUIs nye kampanje i alle de nordiske landene. Med budskapet «Vi lengter» ønsker TUI å informere om tiltakene de har innført for å skape gode og trygge reiseopplevelser, og fortelle at de er klare til å ta nordmenn med på ferie når de ønsker reise igjen.

Kampanjen ble introdusert i sosiale medier med en lengre reklamefilm som svarer på spørsmålet –” Kan man snakke om reise nå?” – Se hele filmen her https://www.youtube.com/watch?v=o97sym027lg&feature=youtu.be

Arbeidsgruppe TUI

Colorist: Nicke Jacobsson
Sound: Joakim Kristensson & Anton Ahlberg
Stylist: Sofia Ronthén
Til alle dere som lengter
Videokanal

Thailand - Khao Lak
Fuerteventura
Hellas

TUI tilbyr nå COVID CARE til alle sine kunder - Tjenesten gjelder alle charterreiser fra og med i dag, og dekker blant annet testing og repatriering16.7.2020 10:00:00 CESTPressemelding

Etter hvert som verden langsomt åpner seg for utenlandsreiser, så vokser også feriesalget hos TUI. I takt med økende etterspørsel etter sommerferie i Hellas og Spania, øker også interessen fra kundene angående reisesikkerhet og nødvendige forholdsregler. I lys av vår "nye" måte å reise på og for å imøtekomme behovet i markedet, tilbyr TUI nå en egen COVID CARE-tjeneste til alle sine kunder som reiser i 2020.