TUI tilbyr nå fri ombooking på sommer- og høstreiser

Grunnet usikkerhet rundt koronaviruset tilbyr TUI nå fri ombooking på nye sommer- og høstbestillinger. Reiseselskapet får stadig henvendelser fra kunder som på grunn av korona-viruset avventer sin feriebestilling, for å hjelpe med dette tilbyr TUI nye ombookingsregler fra og med i dag for alle charteravganger. De som ønsker det, kan nå endre sin bestilling uten omkostninger.

TUI tilbyr nå fri ombooking på sommer- og høstreiser

- Nordmenn vil reise på ferie, og trafikktallene våre viser at interessen er høy. Likevel er man naturlig nok avventende da man ikke vet hvordan koronaviruset vil påvirke en eventuell sommerferie. Vi tilbyr derfor fri ombooking på reiser i sommer- og høstsesongen, sier Nora Aspengren, Kommunikasjonsansvarlig i TUI.

Dette gjelder

Nye reisebestillinger gjort fra og med 10. mars med avgang mellom 1. april og 31. oktober vil få fri ombooking inntil 14 dager før avreiseDet betyr at man kan bytte destinasjon, hotell eller avreisetidspunkt uten ekstra omkostninger dersom man ønsker det. Ordningen gjelder kun pakkereiser med charterfly og det kan gjøres én endring per bestilling, les mer om TUIs justerte vilkår her https://www.tui.no/reise/ferie-sommer/#gebyrfri-ombooking

I tillegg til justerte regler for endring av reisen så oppfordrer TUI alle sine kunder til å følge med på myndighetenes anbefalinger.

TUI er verdens ledende turoperatør med mer enn 70.000 ansatte og 27 millioner gjester på mer enn 180 destinasjoner.

TUI tilbyr nå fri ombooking på sommer- og høstreiser

TUI tilbyr nå COVID CARE til alle sine kunder - Tjenesten gjelder alle charterreiser fra og med i dag, og dekker blant annet testing og repatriering16.7.2020 10:00:00 CESTPressemelding

Etter hvert som verden langsomt åpner seg for utenlandsreiser, så vokser også feriesalget hos TUI. I takt med økende etterspørsel etter sommerferie i Hellas og Spania, øker også interessen fra kundene angående reisesikkerhet og nødvendige forholdsregler. I lys av vår "nye" måte å reise på og for å imøtekomme behovet i markedet, tilbyr TUI nå en egen COVID CARE-tjeneste til alle sine kunder som reiser i 2020.