TUI satser på egenproduksjon og nå skal selskapet vekke de gode feriefølelse

I dag lanserer TUI sin andre markedsføringskampanje siden pandemien startet. Konseptet «Still Amazing» fokuserer på den gode feriefølelsen og hvorfor vi elsker å reise; som å ha tid sammen med de du er glad i, sand mellom tærne eller et deilig morgenbad i Middelhavet. I tillegg til dette er fokus på sikkerhet og trygghet fortsatt viktig for norske forbrukere.

TUI - Reklamekampanje

Kampanjen er fullt ut produsert in-house, og lanseres senere enn hva som er normalt for selskapet. Timingen følger det nye bestillingsmønsteret i markedet.

- Vi er veldig stolte over å ha produsert denne kampanjen internt i TUI. Det har ikke vært noen produksjonsreise til innbydende reisemål i år, slik vi vanligvis gjør. Selv om vi alle befinner oss i en utfordrende situasjon, så vet vi at nordmenn vil ut å reise igjen, sier Lisa Rönnberg, Markedssjef i TUI.

«Still Amazing» bygger videre på selskapets første kampanje under pandemien, og retter fokus på at mye har forandret seg, men alt det du elsker ved å reise fortsatt er der.

- Alt det som er fantastisk med å reise er der ute enda. Derfor vil vi fortsette å inspirere, minne om de fantastiske følelsene og oppfordre kundene våre til å fortsette å lengte og drømme. Som pakkereiseoperatør tar vi vare på kundene våre fra de setter seg på flyet til de kommer hjem, å vektlegge sikre og trygge reiser, og bestillingsvilkår er viktig for kundene våre, og dette temaet vil fortsette å være en viktig del av våre kampanjer fremover, sier Rönnberg.

Se TUIs inspirasjonsfilm her: https://youtu.be/5kV7Tij1-NA

Arbeidsgruppe

Head of Marketing: Lisa Rönnberg

Creative Lead: Marcus Lind

Tactical Lead: Malin Tikkakoski, Marthe Eidahl

TUI Creative Studio: Katrina Lindqvist, Caroline Staedler, Tina Rudén, Johan Persson, Rasmus Grönvall, Henrik Egerstedt, Theodor Sköld, Jennifer Kivinen.

PR: Adam Györki, Nora Aspengren

Mediebyrå: Carat

TUI - Reklamekampanje
Still Amazing

Kofferten står klar, nå skal nordmenn ut å reise - vekst i reisesalget i hele landet14.4.2021 13:00:00 CEST | Pressemelding

Siste salgstall fra TUI viser at reiselysten fester seg i hele landet, og reisearrangøren melder om nær dobling i feriesalget den siste uken. Den største andelen av de reisende ønsker å reise til utlandet fra og med september, tallene viser vekst i alle sesonger som ligger ute til salg. Skolenes høstferier og juleferier er veldig populært blant barnefamilier, og jevnt over kjøper nå nordmenn dyrere ferieprodukter enn normalt.