TUI Norge

TUI satser på egenproduksjon og nå skal selskapet vekke de gode feriefølelse

Del
I dag lanserer TUI sin andre markedsføringskampanje siden pandemien startet. Konseptet «Still Amazing» fokuserer på den gode feriefølelsen og hvorfor vi elsker å reise; som å ha tid sammen med de du er glad i, sand mellom tærne eller et deilig morgenbad i Middelhavet. I tillegg til dette er fokus på sikkerhet og trygghet fortsatt viktig for norske forbrukere.
TUI - Reklamekampanje
TUI - Reklamekampanje

Kampanjen er fullt ut produsert in-house, og lanseres senere enn hva som er normalt for selskapet. Timingen følger det nye bestillingsmønsteret i markedet.

 - Vi er veldig stolte over å ha produsert denne kampanjen internt i TUI. Det har ikke vært noen produksjonsreise til innbydende reisemål i år, slik vi vanligvis gjør. Selv om vi alle befinner oss i en utfordrende situasjon, så vet vi at nordmenn vil ut å reise igjen, sier Lisa Rönnberg, Markedssjef i TUI.

«Still Amazing» bygger videre på selskapets første kampanje under pandemien, og retter fokus på at mye har forandret seg, men alt det du elsker ved å reise fortsatt er der.

- Alt det som er fantastisk med å reise er der ute enda. Derfor vil vi fortsette å inspirere, minne om de fantastiske følelsene og oppfordre kundene våre til å fortsette å lengte og drømme. Som pakkereiseoperatør tar vi vare på kundene våre fra de setter seg på flyet til de kommer hjem, å vektlegge sikre og trygge reiser, og bestillingsvilkår er viktig for kundene våre, og dette temaet vil fortsette å være en viktig del av våre kampanjer fremover, sier Rönnberg.   

Hvis du vil se dette innholdet fra www.youtube.com, gi ditt samtykke øverst på denne siden.

Se TUIs inspirasjonsfilm her: https://youtu.be/5kV7Tij1-NA

Arbeidsgruppe

Head of Marketing: Lisa Rönnberg

Creative Lead: Marcus Lind

Tactical Lead: Malin Tikkakoski, Marthe Eidahl

TUI Creative Studio: Katrina Lindqvist, Caroline Staedler, Tina Rudén, Johan Persson, Rasmus Grönvall, Henrik Egerstedt, Theodor Sköld, Jennifer Kivinen.

PR: Adam Györki, Nora Aspengren

Mediebyrå: Carat

Nøkkelord

Kontakter

Bilder

TUI - Reklamekampanje
TUI - Reklamekampanje
Last ned bilde
Still Amazing
Still Amazing
Last ned bilde
Still Amazing
Still Amazing
Last ned bilde
Still Amazing
Still Amazing
Last ned bilde
Still Amazing
Still Amazing
Last ned bilde

Lenker

Om TUI Norge

TUI Norge
TUI Norge
Lille Grensen 7
0159 Oslo Oslo

08100http://www.tui.no

TUI (Tourist Union International) er den ledende reiseoperatøren i verden. 25 % av de nordiske pakkereisekundene velger TUI. TUI Norge ble etablert i 1973. Noen av våre mest populære reisemål er Kanariøyene, Hellas og Spania. TUI Nordic består av reisearrangørene TUI Norge, TUI Sverige, TUI Danmark, TUI Finland, flyselskapet TUIfly og Nazar. TUI Nordic er en del av TUI Group, verdens største turistkonsern som er virksomme på om lag 180 destinasjoner verden over. TUI har tatt en hovedrolle i arbeidet med å skape en mer bærekraftig reiselivsnæring. 

Følg pressemeldinger fra TUI Norge

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra TUI Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra TUI Norge

I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye