TUI lanserer skiferier til Alpene

Reiseselskapet TUI utvider sin produktportefølje, og lanserer pakkereiser til Alpene. Først ut er de franske og italienske Alpene i løpet av juli og august 2022, utvalget vil så utvides til å også gjelde Østerrike i høst. Ytterligere skidestinasjoner vil legges til i løpet av året.

Val d'Isère

Skiferier inkluderer fly, hotell og transport, på lik linje med TUIs mer kjente sol & bad-program. I samarbeid med TUIs søsterselskap Crystal Ski i Storbritannia vil 10 reisemål og mer enn 30 hotell bli tilgengelig for norske reisende.

- Vi ser at det er voksende etterspørsel etter aktive ferier og skireiser, og det er derfor naturlig at vi gjør eksisterende TUI-produkter tilgjengelig her i Norden. Denne lanseringen befester også vår posisjon som et reiseselskap som har noe for alle, sier Tommy Serban, Kommersiell Direktør i TUI.

Destinasjoner:

• De Franske Alper: