Trygve Skaugs dag i "Hver gang vi møtes"

I morgen er det Trygve Skaugs store dag i TV 2s «Hver gang vi møtes».

Hør sangene fra Trygve Skaugs dag her!

Trygve Skaug er en norsk låtskriver, musiker og poet. Han har gitt ut fire soloalbum og seks diktsamlinger og har i tillegg vært låtskriver og vokalist i bandet StMorritz siden oppstarten i 2006. Skaug er en av de mestselgende lyrikerne i Norge. Diktene hans er blant de mest delte på sosiale medier, med over 150.000 følgere.

– Jeg gleder meg til kaffekopper, musikkprat og gode timer med den utrolig fine og snodige gjengen som drar ut på gården. Jeg valgte å bli med fordi programmet virkelig har kjærligheten til musikken og hjertene til kunstnerne i fokus, fortalte Trygve før innspillingen satte i gang.

– Jeg har gledet meg helt siden jeg fikk spørsmålet. Tenk så heldig jeg er som får sjansen til å bli så godt kjent med kollegaer som jeg ser sånn opp til og setter pris på. Jeg har brukt god tid på å komme under huden på musikken deres, men nå skal jeg endelig få bli kjent med menneskene bak kunsten.

Suksessprogrammet «Hver gang vi møtes» er i 2021 inne i sin ellevte sesong, og dét med en helt spektakulær gjesteliste. I årets utgave er det Hanne Krogh, Maria Mena, Arne Hurlen (Postgirobygget), Trygve Skaug, Stian «Staysman» Thorbjørnsen, Abdulhakim «Hkeem»  Hassane og Agnete Saba (tidligere etternavn Johnsen) som har flyttet inn på Vestre Kjærnes gård i Våler i ti dager.

Dette blir sunget under Trygve Skaugs dag:

• Maria Mena - Det går over
  • Staysman - Herfra ser jeg stjerner
  • Agnete Saba - Skuddsikker / Bulletproof
  • Hkeem - Martyren
  • Arne Hurlen - Våpendrager
  • Hanne Krogh - Kommer det storm

Foto: Vegard Breie / TV 2

Grappa Musikkforlag A/S ble etablert i 1983 og er et av Norges største uavhengige plateselskap. I år 2023 har Grappa 40 års jubileum.

Grappa Musikkforlag har gitt ut over fire tusen album spredt på ulike labler. Foruten Grappa som favner viser og pop, så utgis klassisk musikk på Simax Classics, folkemusikk og verdensmusikk på Heilo, blues og country på Blue Mood og jazz på Hubro.

Grappa samarbeider med Egmont Kids Media Nordic AS om utgivelse av barnemusikk gjennom Barneselskapet. Grappa samarbeider med Norsk Jazzforum om innspilling og utgivelse av norsk jazz på Odin. Grappa har også et tett samarbeide med Rune Grammofon og Drabant Music.

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Grappa Musikkforlag AS på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.