Trust International B.V

Trust International B.V underskriver avtale med Despec og styrker sin posisjon i Norden

Sitat Trust:

«Trust er stolte over å kunngjøre nyheten om dette strategiske samarbeidet med Despec i Norden, sammen vil vi få tilgang til nye markeder, nye kanaler og vi kan utvide vår rekkevidde. Med et spesielt fokus på B2B.

Despec er en sterk distributør med lang tradisjon i Norden, noe som gir Trust den kvaliteten og bærekraften vi trenger i vår fremtidige virksomhet.

Trust ser frem til samarbeidet og å vokse sammen med Despec.”

Kontakt for Trust i Norden:

Gjermund Stensvold, leder for B2B Nordic
Gjermund.stensvold@trust.com / +47 91 73 76 80

Sitat Despec:

“Trust har produkter som passer godt inn i Despec sitt eget utvalg. De er rimelige, solide og gir i mange tilfeller mer bærekraftige valg for sluttbrukeren. Trust sin nordiske satsning, sammen med økt fokus på B2B, gjør dem meget interessante for mange av forhandlerne våre. Det blir spennende å følge utviklingen deres, og vi ser frem til et langt og givende partnerskap! ”

Kontaktperson for Danmark, Norge og Island:

Rusit Hursid, nordisk produktleder IT-produkter og tilbehør
rhu@despec.dk / +45 45 74 14 21

Om Trust International B.V

Trust er et globalt foretak med målsetting om at bærekraftig digitalt tilbehør skal gjøres til den nye normen: Bærekraftig for planeten og til bærekraftige priser for alle. Vi engasjerer oss og samarbeider med våre butikk- og produsentpartnere for å gjøre smarte endringer i produksjonen, driften og produktutvalget vårt.
Trust tilbyr et stort utvalg rimelige produkter til din bærbare PC, spillenheter, nettbrett, skrivebords-PC, hjemmeprodukter, smarttelefon og TV. Trust sine produkter selges i 50 land, og du finner dem i lokale butikker, B2B forhandlere, større elektronikkbutikker, varehus, hypermarkeder og på nett.

Om Despec:

Despec ble grunnlagt i Danmark i 1992 og har siden den tid etablert sin virksomhet i hele Norden. I dag har foretaket mer enn 150 medarbeidere I Danmark, Norge, Sverige Finland og Island.

Despec tilbyr et stort og innholdsrikt produktutvalg og ulike tjenester som sammen skal oppnå målet om å gi kunder og leverandører en komplett distribusjonsløsning. Ambisjonen er at de skal oppnå sitt fulle potensiale på sine respektive markeder.

Kontakt for Trust i Norden:
Gjermund Stensvold, leder for B2B Nordic
Gjermund.stensvold@trust.com / +47 91 73 76 80

Kontaktperson for Danmark, Norge og Island:
Rusit Hursid, nordisk produktleder IT-produkter og tilbehør
rhu@despec.dk / +45 45 74 14 21

Om Trust International B.V

Trust International B.V

Følg pressemeldinger fra Trust International B.V

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Trust International B.V på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.