Trevis er tilbake med årets første låt – «Options»!

Universal Music

Sivert Brendmoe, som går under artistnavnet Trevis, forlot et komfortabelt liv i Norge for å satse alt på musikkarrieren i LA. I dag har han gitt ut flere singler og har spilt på en av de største festivalene i Norge.Nå er det unge talentet endelig tilbake med ny musikk, og akkurat i tide for å sette stemningen til de sene sommerkveldene.

«Denne låta er en vibe! Jeg er utrolig stolt av retningen vi tok med denne. «Options» handler om en fantastisk kvinne som har vært med meg siden dag én, og jeg ville vise henne at det ikke har gått ubemerket. Jeg holder ingenting tilbake når det kommer til følelsene mine for henne, å bruke tid med henne, eller når vi er ute og har det gøy sammen.Det er ikke lett å møte jenter som artist. Musikken kommer alltid først, og det blir til mer enn en fulltidsjobb når man enten er i studio hele natten lang, eller om man er ute på reise. Derfor setter jeg utrolig stor pris på tålmodigheten og forpliktelsen som har gått til å være med en som meg. Det jeg vil si er at jeg legger merke til det, og siden hun har vist meg så mye lojalitet, så har hun «Options» hvor enn hun går" fortellerTrevis.

Låta er produsert av den amerikanske produsenten Edgar «JV» Etienne som har jobbet med artister som Fifth Harmony, Machine Gun Kelly, Ciara, og mange flere. «Options» er den første låten fraTrevis’ debut-EP som kommer senere i år. Sivert Brendmoe akaTrevishar vært lidenskapelig opptatt av musikk fra en veldig ung alder. Det var bestefaren hans som introduserte han for artister som Michael Jackson, Prince, og fortalte han om underholdningsbransjen. Sivert skjønte tidlig at det var dette han ville gjøre resten av livet - skrive egne låter og spille de live. Etter å ha studert musikkbransjen og utviklet sin egen og stil i Los Angeles, kom Sivert tilbake til Norge i 2017 og slapp debutsingelen «Hard To Get»2019 var et stort år for den nyetablerte artisten. Begge utgivelsene hans «Pretty Girls» og «ROCKETMAN» med Broiler passerte én million streams, og han rundet av festivalsommeren med å avslutte fredagen på Findings Festival sammen med Broiler, foran 20.000 mennesker.

Vidar Villa vil bare ha "En Time Til"18.9.2020 09:07:01 CESTPressemelding

Etter å ha solgt over 7000 billetter og gjennomført 44 utsolgte konserter på en båt i sommer, har ikke coronapandemien bremset suksessen til Vidar Villa, med Norges mest omfattende turné i 2020. Med 100 millioner streams på Spotify og utsolgte konserter over hele landet de siste årene er Vidar Villa soleklart en av Norges største norskspråkelige artister. Gjennombruddet kom med superhiten "One Night Stand" som lå på toppen av VG-lista og Spotifylistene hele sommeren 2017. Nå slipper Vidar Villa musikk i et fellesforetak med Universal Music Norge, og "En Time Til" - produsert av Nora Collective sitt stjerneskudd Kastel - er første låt fra en kommende EP. Låten ble skrevet etter en forelskelse som ikke gikk den retningen han ønsket. Etter at det raknet fullførte han allikevel låten, for å få med seg noe positivt og verdifullt fra det, selv om det ikke gikk helt veien. Vidar sier følgende om "En Time Til": Jeg begynte å skrive låten da jeg var forelska tidligere i år. Hadde en greie gåend

Nytt album fra Odd Nordstoga!18.9.2020 09:00:00 CESTPressemelding

Nytt album fra Odd Nordstoga Fatig Ferdamann slippes 18. september Med Fatig ferdamann har Odd Nordstoga har laget et album som tar utgangspunkt i de små, hverdagslige tingene, men som ender opp med å ta for seg noen av livets største spørsmål. Ti låter om tro og tvil, lys og mørke. Om å lengte, enten det er hjem, eller tilbake til lange sommernetter når høsten kryper nærmere. Om det skjøre sosiale spillet som må vedlikeholdes når mennesker skal fungere i lag. Og om solidaritet og det som kanskje legger grunnlaget for sosialdemokratiet. Intet mindre. Og få makter å beskrive poesien i det nære slik som Nordstoga klarer. Det blir aldri klisjefylt eller svulstig, selv når han drar på så mye at vi hører både Graceland og hardingfelene ljome. I vår slapp Odd Nordstoga tittelsporet, Fatig ferdamann til fantastiske kritikker. Låten ble sluppet etter ønske fra publikum på den digitale konserten hans i regi av Koronerulling, som samlet inn over en halv million kroner til Røde Kors sitt arbeid u