Trenger du servitører eller annet HORECA personell?

Time2Staff har lansert en digital plattform i Oslo og Bergen med stor suksess. Snart kommer vi til Trondheim! Hos oss kan du enkelt legge ut ekstravakter, som våre ansatte blir varslet om basert på geolokasjon. Gjennom digitale opplæringskurs og en unik stjernerangering skal vi tilby personell med kvalitet. Vi tar kun betalt en fast timepris på utleie. Last ned Time2Staff appen i dag!

Vi har drevet tradisjonelle bemanningsbyråer i Bergen og Oslo lenge.

Hvilke utfordringer skal vi løse for deg?

• Rimelig personalutleie (299,- pr time eks mva.)
  • Gratis rekruttering (0,- dersom du ansetter i fast stilling.)

Vi samler alt i en fleksibel og enkel app som vi håper vil gjøre hverdagen enklere for deg.

• Rating av personal
  • Åpen 24/7
  • Live oversikt over inn og utstempling.
  • Du velger selv hvem som skal få din jobb.
  • Fri avbestilling av bestilt personell inntil 4 timer før jobbstart.
  • Fastpris per time.
  • Vi betaler bonus til de ansatte som du rater høyt.
  • Vi har digitale opplæringskurs for å heve kvaliteten på personalet.

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Time2Staff på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Nyhetsbrev fra Time2Staff - Gjenåpning =D2.2.2022 08:00:00 CET | Aktuelt

Godt nyttår! På ny skal vi inn i et år med utfordringer rundt covid-19. Forhåpentligvis blir likevel 2022 et år hvor vi skal ta igjen det «tapte» og møtes oftere. Vi vet at kundene våre har slitt gjennom pandemien og mistet mye av sitt eget personell til andre bransjer. Time2Staff skal jobbe aktivt også i 2022 for å gjøre det enda enklere å skaffe personell. Ved å bruke oss får våre kunder forutsigbarhet og fleksibilitet. Avbestilling inntil 4 timer før jobben starter og mulighet til å rekruttere vårt personell til kunders egne faste stillinger helt gratis.

Vi klargjør for snarlig gjenåpning, nå lanserer vi i Sandefjord!25.1.2022 07:00:00 CET | Pressemelding

Time2Staff har lansert en digital plattform i Oslo, Trondheim, Stavanger og Bergen med stor suksess. 1.Februar kommer vi til Sandefjord! Hos oss kan arbeidsgivere i HORECA enkelt legge ut ekstravakter, som våre ansatte blir varslet om basert på geolokasjon. Gjennom digitale opplæringskurs og en unik stjernerangering tilbyr vi personell med kvalitet. Time2Staff er en app som gjør det enklere for bedrifter å hente inn bemanning, samtidig som det forenkler veien ut i arbeidslivet for de som ønsker fast jobb.

På jakt etter faste eller deltids medarbeidere?21.1.2022 11:39:53 CET | Aktuelt

Time2Staff har lansert en digital plattform i Oslo, Trondheim, Stavanger og Bergen med stor suksess. Hos oss kan du enkelt legge ut ekstravakter, som våre ansatte blir varslet om basert på geolokasjon. Gjennom digitale opplæringskurs og en unik stjernerangering skal vi tilby personell med kvalitet. Vi tar kun betalt en fast timepris på utleie. Om du er på jakt etter faste ansatte, kan du leie de inn til prøvejobb og ansette de selv helt uten rekrutteringsgebyrer.

Suksessen fra serveringsbransjen skal nå løse krisen i barnehage!10.12.2021 09:00:00 CET | Pressemelding

Time2Staff utnyttet nedstengningene til å lansere en digital plattform i Oslo, Trondheim, Stavanger og Bergen med stor suksess. Etter covid-19 har mange blitt permittert og en høyere andel står utenfor arbeidslivet. Vi snakker daglig med personer som står fast i en jungel av stillingsannonser og intervju prosesser. Vi har allerede bidratt til å få ut arbeidsledige i faste stillinger. Gjennom vår unike løsning kan arbeidssøkere prøve seg i forskjellige stillinger, og bli ansatt fast når kunden og arbeidssøkeren er klar for det. Nå lanserer vi til skoler og barnehage om kort tid!