Trenger du servitører eller annet HORECA personell?

Time2Staff har lansert en digital plattform i Oslo og Bergen med stor suksess. Snart kommer vi til Trondheim! Hos oss kan du enkelt legge ut ekstravakter, som våre ansatte blir varslet om basert på geolokasjon. Gjennom digitale opplæringskurs og en unik stjernerangering skal vi tilby personell med kvalitet. Vi tar kun betalt en fast timepris på utleie. Last ned Time2Staff appen i dag!

Vi har drevet tradisjonelle bemanningsbyråer i Bergen og Oslo lenge.

Hvilke utfordringer skal vi løse for deg?

• Rimelig personalutleie (299,- pr time eks mva.)
  • Gratis rekruttering (0,- dersom du ansetter i fast stilling.)

Vi samler alt i en fleksibel og enkel app som vi håper vil gjøre hverdagen enklere for deg.

• Rating av personal
  • Åpen 24/7
  • Live oversikt over inn og utstempling.
  • Du velger selv hvem som skal få din jobb.
  • Fri avbestilling av bestilt personell inntil 4 timer før jobbstart.
  • Fastpris per time.
  • Vi betaler bonus til de ansatte som du rater høyt.
  • Vi har digitale opplæringskurs for å heve kvaliteten på personalet.

Vi er i full gang med å løse serveringskrisen, nå lanserer vi i Trondheim!18.9.2021 10:00:00 CEST | Pressemelding

Time2Staff har lansert en digital plattform i Oslo og Bergen med stor suksess. 1.oktober kommer vi til Trondheim! Hos oss kan serveringsstedene enkelt legge ut ekstravakter, som våre ansatte blir varslet om basert på geolokasjon. Gjennom digitale opplæringskurs og en unik stjernerangering tilbyr vi personell med kvalitet. Time2Staff er en app som gjør det enklere for bedrifter å hente inn bemanning, samtidig som det forenkler veien ut i arbeidslivet for de som ønsker jobb.

Time2Staff news for our costumers!13.9.2021 18:14:38 CEST | Aktuelt

Thank you so much for downloading the Time2Staff app and for being a part of our wonderful community. Here we do present some exciting news that we think will be nice for you to know. We have officially launched the app in Bergen and Oslo. Trondheim will be launched very soon! With us, you should be able to find staff in a fast and efficient way where you hire the staff you need. Are you looking for someone in permanent positions? We offer you to pick up personnel from our app completely free of charge if you hire them in permanent full-time positions.