Tre kvinner i Fiskebåt-styret

Etter årsmøtet til Fiskebåt er det no tre kvinner i styret til organisasjonen. – Dette viser at vi er på rett veg, men vi har framleis ein veg å gå i forhold til likestilling, seier adm.dir. i Fiskebåt, Audun Maråk.

Fiskebåt har dei siste åra hatt to kvinner i styret. Dagleg leiar i Strand Fiskeriselskap, Solveig Strand, som nestleiar, og Kristin Remøy, dagleg leiar i Remøy Havfiske, som første vara og fast møtande i styret. No får dei også med seg dagleg leiar i Strand Havfiske, Janne Grethe Strand Aasnæs. I desember i fjor blei ho valt til styreleiar i regionlaget, Fiskebåt Vest, og representerer regionlaget i hovudstyret.

- Alle er valt inn i styret i kraft av sin kompetanse og ikkje fordi dei er kvinner. Samtidig er det kjekt at vi har godt kvalifiserte kvinner å velge mellom, når årsmøtet skal velge personar til våre styrande organ, seier Maråk.

Han viser til at det også blir stadig fleire kvinner om bord i båtane både som fiskarar, men også enkelte som offiserar. I tillegg engasjerer stadig fleire kvinner seg i drifta av fiskefartøya. Det ville vore nyttig for den framtidige rekrutteringa av kvinner i fiskerinæringa, at også kvinner som jobbar med drifta av reiarlaga blei likestilt med aktive fiskarar om bord i fartøya, seier Maråk.

Les også;
Ny leiar i Fiskebåt Vest
Kvinner som stortrivst i fiskaryrket
Kraftfullt initiativ mot trakassering
Fiskeriministeren med likestillingsoppmoding til flåten

Fiskebåt er bekymret for arealbehovet ved vindkraftsatsing11.5.2022 14:16:55 CEST | Pressemelding

Regjeringen vil at det skal produseres nesten like mye ny kraft fra havvind som vi produserer totalt i Norge i dag. Vårt mål er å få dette til i godt samarbeid med fiskeriinteressene, sa statsminister Jonas Gahr Støre på en pressekonferanse onsdag morgen. Fiskebåt er likevel bekymret for det store arealbehovet som kreves, og mener det blir bevilget for lite penger til forskning på konsekvensene.