Travel Retail Norway (TRN)

Travel Retail Norway permitterer over 1000 medarbeidere

Travel Retail Norway, som blant annet driver taxfree-butikkene på landets største flyplasser, permitterer rett over 1000 personer, som er om lag 80 prosent av medarbeiderne. Selskapet opprettholder et minimum av drift så lenge det er passasjerer.

- Vi har ventet så lenge som mulig for å skåne medarbeiderne våre. Men nå er eksistensgrunnlaget for virksomheten nesten borte. Hvis vi skal ha en arbeidsplass å komme tilbake til når denne krisen er over ser vi oss dessverre nødt til å gjøre dette nå, sier administrerende direktør, Tore Hov.

Selskapet sier også opp over to hundre sommervikarer.

Om Travel Retail Norway (TRN)

Travel Retail Norway (TRN)
NO-2061 Gardermoen

32 23 09 00http://www.tax-free.no

Travel Retail Norway (TRN) er et norsk selskap som har drevet taxfreebutikker og Travel Value-butikker ved Avinor sine største flyplasser siden 2005. I dag er vi tilstede i Oslo, Bergen, Stavanger, Trondheim og Kristiansand. Vår viktigste oppgave er å drive ansvarlig salg og god service til reisende på Avinor sine flyplasser og å skape inntekter for Avinor og det norske samfunnet.

Følg pressemeldinger fra Travel Retail Norway (TRN)

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Travel Retail Norway (TRN) på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Travel Retail Norway (TRN)