Travel Retail Norway (TRN)

Travel Retail Norway blir Miljøfyrtårn

Taxfree-butikkene på Norges fem største flyplasser er blitt Miljøfyrtårnsertifiserte. Kundene vil oppleve et større lokalt og naturlig produktutvalg i tiden som kommer.

- Det er viktig for oss å drive ansvarlig taxfree, og da er det også naturlig for oss å legge ned innsatsen som kreves for å bli sertifisert som Miljøfyrtårn, sier Tore Hov, administrerende direktør i Travel Retail Norway.

Miljøfyrtårn er Norgest mest brukte sertifikat for virksomheter som vil dokumentere sin miljøinnsats og vise samfunnsansvar. Miljøfyrtårn er den første nasjonale miljøsertifiseringen som er anerkjent av EU, noe som viser at ordningen holder en høy miljøstandard.

Travel Retail Norway, som blant annet driver taxfree-butikkene på flyplassene i Oslo, Bergen, Stavanger, Trondheim og Kristiansand har nå sertifisert alle butikker og kontorer. Selskapet har 1400 medarbeidere i 17 butikker på fem flyplasser.

Tore Hov
Tax Free Norway Oslo Lufthavn

Om Travel Retail Norway (TRN)

Travel Retail Norway (TRN)
NO-2061 Gardermoen

32 23 09 00http://www.tax-free.no

Travel Retail Norway (TRN) er et norsk selskap, med norske og tyske eiere. Vi har drevet taxfreebutikker og Travel Value-butikker ved Avinor sine største flyplasser siden 2005. I dag er vi tilstede i Oslo, Bergen, Stavanger, Trondheim og Kristiansand. Vår viktigste oppgave er å drive ansvarlig salg og god service til reisende på Avinor sine flyplasser og å skape inntekter for Avinor og det norske samfunnet.

Følg saker fra Travel Retail Norway (TRN)

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Travel Retail Norway (TRN) på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Travel Retail Norway (TRN)

Her er påskemarsipanens "hemmeligheter"29.3.2019 09:43:06 CETPressemelding

Like sikkert som det går mot påske, kjøper vi i disse dager enorme mengder marsipan i ulike former. I påskeegg over hele landet finner du nesten garantert kolibriegg, gule marsipankyllinger og marsipanpølser. Ifølge Nidar, landets største marsipanprodusent, spiser vi rundt 23 millioner marsipanfigurer i påsken. Men det er stor forskjell på ulike typer marsipan, og for å finne de aller beste godbitene må du til spesialbutikker eller taxfree.