TOP-TOY

TOYS”R”US tilbakekaller populær julegave

Sikkerhetsproblem med Karaoke System Singing Machine solgt hos leketøyskjeden TOYS"R"US. Den populære julegaven kan gi elektrisk støt ved feil bruk.

På vegne av leverandøren, PDT Ltd., informerer TOYS”R”US våre kunder at Karaoke System Singing Machine 123779001, solgt i TOYS”R”US butikker i Norden kommer med en defekt adapter. Hvis du setter sammen strømforsyningen og adapteren feil og etterlater et av stikkene ubeskyttet, kan du få elektrisk støt hvis du tar på stikket.

Hvis du har kjøpt denne varen i en TOYS”R”US butikk i Norden i løpet av november eller desember 2017 skal du derfor ikke bruke varen.

TOYS”R”US kundeservice vil sende deg en ny gratis adapter som du trygt kan bruke:

• Skriv til TOYS”R”US’ kundeservice på kundeservice@toysrus.no
• Informer kundeservice om at du har kjøpt Karaoke System Singing Machine. Husk å skrive navn, email, telefonnummer og adresse.
• TOYS”R”US Kundeservice vil sende deg en ny gratis adapter.

Hvis du ønsker ytterligere informasjon vennligst kontakt TOYS”R”US kommunikasjonsavdeling på com@top-toy.com eller +45 30673916.

Om TOP-TOY

TOP-TOY
Delta Park 37
DK-2665 Vallensbæk Strand, Danmark

+45 30673916http://top-toy.com/

TOP-TOY er den ledende forhandleren av leker og produkter til barn i Norden og driver de to populære leketøyskjedene BR og Toys”R”Us med rundt 300 butikker og 8 nettbutikker. TOP-TOY driver de nordiske Toys”R”Us-butikkene under en lisensavtale med Toys”R”Us Inc. TOP-TOY er bygget på sterke verdier og en lidenskap for å leke, samt en forpliktelse til å drive en ansvarlig forretning og et ønske om å oppfylle og overgå kundens forventning. Det er i dag ca. 4 000 ansatte i TOP-TOY.

For mer informasjon, vennligst besøk: www.top-toy.com

Følg pressemeldinger fra TOP-TOY

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra TOP-TOY på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra TOP-TOY