Torine ute med nostalgisk glad-låt om å gjøre teite ting

Popprinsessa med bein i nesa, Torine, er klar med ny og skikkelig nostalgisk låt. «Stupid Things» er ungjentas femte singel etter at hun i 2019 signerte med Universal Music. Den humoristiske låta handler om å bryte regler og gjøre dumme ting, noe Torine ikke er redd for å gjøre.

«Stupid Things» tar deg tilbake til tenårene hvor lave bukser og Avril Lavigne var det som gjaldt. Låtas lydbilde minner om det tidlige 2000-tallet, og understrekes av el-gitarer og store refreng i tillegg til en bekymringsfri, uanstrengt og morsom tematikk. Den unge artisten ønsker å tilføre noe nytt og friskt i den skandinavisk pop-floraen, med låter som fenger og overrasker.

Torine selv har følgende å si om egen låtskriving:

- “Jeg forsøker å skrive sårbare sanger med personlige tekster, som jeg håper andre kan kjenne seg igjen i” – Torine

Hun har også laget en liste over 11 teite ting hun gjør til vanlig som et eksempel på «stupid things» hun synger om i sin nye låt.

1. Gråter når noe gjør at jeg blir lei meg for å så gråte enda mer av at jeg blir lei meg
  2. Genuint tror at jeg har sjans til å bli en TikTok-kjendis
  3. Være superforberedt for en skrivesession ved å lage meg mat å ta med meg kvelden før – for å så spise opp alt og gå til sengs mens jeg hater meg selv
  4. Lete etter telefonen min i 20 minutter før jeg innser at jeg har snakket i den hele tiden
  5. Utsetter å dusje fordi man vil trene først, men så blir det aldri noe av så man er både utrent og uvasket
  6. Bruke mer tid på å bestemme hvilken Netflix-film jeg skal se enn å faktisk se filmen.
  7. Planlegger å starte et sunt liv hver mandagsmorgen, men gir opp rundt lunsjtid. «Jeg starter neste uke».
  8. Risikere livet ved å kjøre rundt på elektriske sparkesykler
  9. Unngå all fysisk kontakt og skylde på sosial distansering
  10. Nærmest pådra meg et panikkanfall over hvilket antrekk jeg skal ha på meg i morgen
  11. Svare «bare bra, takk, hvordan går det med deg?» når folk sier «hei»

Torine er 20 år gammel og fra Arendal. Hun gjorde seg først bemerket på Idol som 16-åring hvor hun endte på en imponerende 9. plass. I 2019 herjet hun hitlistene med vokalen på Alan Walker, Tungevaag og K-391s «Play», en remake av Mangoo-klassikeren «Eurodancer», og var med på Alan Walker sin turné i Europa og Asia. Med rufsete gitarer og sukkersøte melodier ønsker Torine å vekke store følelser hos lytterne.

Hør låten HER

Ny musikk fra Mari Bølla, Ylva, Sam Fender, Kuselofte med flere!27.11.2020 11:17:23 CETPressemelding

Ylva slipper Disney-samarbeidet "Kjærlighet er et kompass" Idolvinner Mari Bølla er ute med sin første julelåt - "Christmas Time (is nothing without you)" Sam Fender slapp i dag låten "Winter Song". Låten er et cover av Alan Hull og Lindisfarne sin låt med samme navn. Låten ble også sluppet sammen med en lyric-video som inneholder bilder tatt av en rekke hjemmløse. Se den HER. Sam Fender skulle egentlig ha spilt på årets Øyafestival. I dag slipper Lil Yachty Lil Boat 3.5, som er en deluxe versjon av albumet Lil Boat 3, som kom ut I mai I år. Det er hele seks nye spor på denne utgivelsen, med gjesteartister som Lil baby, Future, Playboi Carti og Vince Staples. Taylor Swift slapp denne uken dokumentaren/konsertfilmen "folklore: the long pond studio sessions" på Disney +. I dokumentaren fremfører Swift låtene fra hennes nyeste album "folklore" sammen med produsentene Aaron Dessner og Jack Antonoff, og dokumentaren inneholder også samtaler mellom skaperne om hvordan albumet ble til. Nyinns

Ylva slipper Disney-samarbeidet "Kjærlighet er et kompass"27.11.2020 08:30:00 CETPressemelding