Torine med ny singel; bitches get lonely

Fredag 7. oktober følger Torine opp med siste smakebit, “bitches get lonely”, fra sin kommende EP “UNHOLY”. I låten synger Torine om det å være ensom, eller å føle seg ensom i kjærligheten.

Om singelen «bitches get lonely» sier Torine; “Alle jeg har datet bør egentlig høre på «bitches get lonely». Kanskje de da skjønner at det de oppfattet som avvisende og reservert bare er et skall jeg setter opp rundt meg for ikke å bli såret. Men så hjelper det ikke alltid heller, og selv om jeg virker sterk og kanskje til og med likegyldig, så blir jeg også ensom, gråter og savner noen å dele livet med. Noen vil nok si at jeg virker kald. Men du vet – bitches get lonely too – jeg bare roper ikke så høyt opp om det. I alle fall ikke før nå!”

Torines debut-EP «UNHOLY» kommer senere i høst og Torine forteller at skriveprosessen, der mange negative følelser har blitt bearbeidet, har vært intens og krevende. Resultatet er en samling låter som gir utløp for hennes egne erfaringer og følelser, både fra oppveksten og fra det livet hun lever i dag.

Torine har for lengst markert seg som et annerledes tilskudd til den skandinaviske pop-floraen. I 2019 ble Norge og verden for øvrig godt kjent med stemmen til Torine da hun la vokal til hit-låta «Play» av Alan Walker, Tungevaag og K-391s. Dette ble fulgt opp med et nytt samarbeid med Alan Walker og resulterte i radiohiten «Hello World» tidligere i år. 200 millioner streams og en turné i Europa og Asia senere, signerte hun med Universal Music og har samarbeidet med Broiler og CLMD i tillegg til Alan Walker. Det siste året har 22 år gamle Torine jobbet med ferdigstillelse av sin debut EP «UNHOLY» som slippes senere i høst. EP-en gir oss et innblikk i hennes egen livshistorie, og musikken vitner om hennes forkjærlighet for rock-chicks og store refrenger, kombinert med et distinkt pop-sound.

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Ramón, Post Malone, Ariana Grande, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

The Rolling Stones annonserer det ultimate live-albumet - GRRR Live!30.11.2022 16:42:28 CET | Pressemelding

The Rolling Stones har i dag annonsert utgivelsen av GRRR Live!, Det definitive live-albumet fra bandets 60-år lange karriere. Albumet ble innspilt live under deres 50-årsjubileumsturné i Newark, New Jersey, og gjestes av blant andre The Black Keys, Gary Clark JR, Lady Gaga, John Mayer, Bruce Springsteen og Mick Taylor. Se mer info nedenfor: Released on February 10 via Mercury Studios, the album will be available in various formats; 3LP black, 3LP coloured white (Indies exclusive) 3LP red (d2c exclusive), 2CD, DVD + 2CD, BluRay+ 2CD. The Blu-ray and digital versions will include Dolby Atmos. The best live band in the world deserve the ultimate live greatest hits album and GRRR Live! is it, The Stones at their best! The albumis available to pre-order here and features some of the greatest songs of all time including It’s Only Rock ‘n’ Roll (But I Like It), Honky Tonk Women, Start Me Up, Gimme Shelter, Sympathy For The Devil and (I Can’t Get No) Satisfaction The Rolling Stones celebrated

Ny musikk fra Machine Gun Kelly, The Cure, Caity Baser og Olly Murs!25.11.2022 10:43:41 CET | Pressemelding

Stormzy med et ærlig og sårbart album – This Is What I Mean Nyforelsket Gus Polden deler julelåten “Stjerna" Rasmus Gozzi og Fröken Snusk med julete ny partylåt Marstein følger opp hit debutalbumet "Medici Marstein" med ny EP – "Xania" Hearts On The Run med et oppløftende budskap! I dag slapp Machine Gun Kelly den nye singelen "Taurus" med Naomi Wild fra filmen med samme navn. I filmen har Machine Gun Kelly en hovedrolle der han spiller under sitt virkelige navn, Colson Baker. Forrige uke, på musikkfronten, mottok MGK sin første Grammy-nominasjon for beste rockealbum med Mainstream Sellout. I dag slapp The Cure 30-årsjubileums deluxe-utgaven av Wish, deres 9. studioalbum, utgitt 21. april 1992. Det ble bandets bestselgende album, og nådde #1 i Storbritannia og #2 i USA, hvor de senere ble nominert til en Grammy i kategorien Best Alternative Music Album. “Kiss You” er Caity Basers første nye låt etter hennes store suksesser med singlene “Friendly Sex'” og ”X&Y”, som begge ble løpske vir