Toiveiden mukaan varusteltu auto suoraan ovelle

Saat Maxuksen haluamallasi varusteilla suoraan yrityksesi eteen toimitettuna. Tämän palvelun sinulle tarjoavat RSA Suomi ja Assistor-Uuttera.

Assistor-Uuttera varustelee Maxus-ajoneuvot tarpeiden mukaan, ennen kuin ne toimitetaan asiakkaalle. Auton varusteluun liittyvät toimet on tehty mahdollisimman sujuviksi ja vaivattomiksi asiakkaan kannalta.

Asiakkaillamme on erilaisia tarpeita ja pyrimme palvelemaan heitä mahdollisimman hyvin. Valitsimme Assistor-Uutteran kumppaniksemme, koska yhteistyö toimii erinomaisesti. Yhtiö on luotettava ja joustava, RSA Suomen myyntipäällikkö Heidi Nieminen sanoo.

Assistor-Uuttera varmistaa maahantulotarkastuksessa, että ajoneuvot täyttävät RSA Suomen laatuvaatimukset. Assistor-Uuttera huolehtii myös ajoneuvojen tullauksista, ennakkorekisteröinneistä ja autoverotuksista sekä kuljetuksista. Varusteluun liittyvien palveluiden keskittäminen asiantuntevalle kumppanille nopeuttaa auton käyttöönottoa.

Assistor-Uutteran tuotekehitysosasto toimii yhteistyössä asiakkaiden kanssa.

Pyrimme löytämään parhaan mahdollisen ratkaisun asiakkaan tarpeisiin ja kehitämme ratkaisuja yhdessä asiakkaan kanssa, Assistor-Uutteran avainasiakaspäällikkö Timo Kortesmaa sanoo.

Assistor-Uutteralla on vankka kokemus autoalalta. Yli puolet Suomessa myytävistä uusista autoista kulkee autoliikkeisiin ja asiakkaille heidän kauttaan.

Varustelemme vuosittain yli 10 000 ajoneuvoa sekä yrityksille että yksityishenkilöille, Timo Kortesmaa kertoo.

Assistor-Uuttera Oy on kahden pitkän linjan perheyrityksen muodostama ajoneuvologistiikan osaaja. Yrityksen pääkonttori on Vantaalla ja muut toimipisteet ovat Hangossa, Turussa ja Espoossa.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta RSA