To all the great clients of Time2Staff! You do want to read this=D

We are now launching a great feature that we think you will like a lot! Time2Staff Academy do now present a solution that allows us to offer our staff 2 training videos that staff can watch before work.

Screenshot of our new feature. It shows you the staffs view of the new feature.

This feature is something we've been talking about for a long time, and it's finally here!

We will handle the training courses that is containing our basic training courses. (Basic waiter / chef / bartender courses etc)

What we need from you is a video that tells about your location / company, which makes the employees better prepared for the job.

1. Presentation of you as a contact person outside the building where you show the entrance.
2. If you take a tour of the location, show for example where toilets / changing rooms are located.
3. What are you as a customer concerned about staff doing / not doing?
4. What is the most important thing for you to give 3 stars in rating?
5. Other practical things that can be clarified in a basic video?

Upload the video to youtube and send us the youtube link by email to support@time2staff.com and we will post it on your app profile.
PS! Remember to choose allow "built in/installation"

For å se denne videoen, må du gi ditt samtykke øverst på denne siden.PresentasjonVideokanal

Screenshot of our new feature. It shows you the staffs view of the new feature.

Time2Staff works every day to strengthen the quality of the staff in the app. Especially after covid times, strengthening education and training will be extra important.

The launch of this feature is proof that we are serious about it.

Do you have any other suggestions on how we can get better? We develop our app every day with our own developers. Contact us if you have requests for new functions!

Time2Staff news for our staff!2.3.2022 17:05:50 CET | Aktuelt

We are now experiencing that society is opening up and customers are re-opening. Many of you are at work daily, while others have to wait a little longer to get started. Time2Staff is launched in Norway in the following cities: - Bergen - Oslo - Stavanger - Trondheim - Sandefjord Next week we launch in Gothenburg, Sweden. In the near future, we will focus on the industries we are established in and take even larger market shares in the Hotel, Restaurant and Catering industry. We will get to other industries soon.

Nyhetsbrev fra Time2Staff - Gjenåpning =D2.2.2022 08:00:00 CET | Aktuelt

Godt nyttår! På ny skal vi inn i et år med utfordringer rundt covid-19. Forhåpentligvis blir likevel 2022 et år hvor vi skal ta igjen det «tapte» og møtes oftere. Vi vet at kundene våre har slitt gjennom pandemien og mistet mye av sitt eget personell til andre bransjer. Time2Staff skal jobbe aktivt også i 2022 for å gjøre det enda enklere å skaffe personell. Ved å bruke oss får våre kunder forutsigbarhet og fleksibilitet. Avbestilling inntil 4 timer før jobben starter og mulighet til å rekruttere vårt personell til kunders egne faste stillinger helt gratis.

Vi klargjør for snarlig gjenåpning, nå lanserer vi i Sandefjord!25.1.2022 07:00:00 CET | Pressemelding

Time2Staff har lansert en digital plattform i Oslo, Trondheim, Stavanger og Bergen med stor suksess. 1.Februar kommer vi til Sandefjord! Hos oss kan arbeidsgivere i HORECA enkelt legge ut ekstravakter, som våre ansatte blir varslet om basert på geolokasjon. Gjennom digitale opplæringskurs og en unik stjernerangering tilbyr vi personell med kvalitet. Time2Staff er en app som gjør det enklere for bedrifter å hente inn bemanning, samtidig som det forenkler veien ut i arbeidslivet for de som ønsker fast jobb.