TIX annonserer ekstrakonsert på Sentrum Scene, lørdag 25. januar 2020!

Billettene til TIX-konserten på Sentrum Scene i Oslo 25. januar ble revet bort på utrolige 26 sekunder! TIX har tatt tilbakemeldingene fra fansen på alvor og fått ryddet plass til ekstrakonsert samme dag. Og denne gangen er konserten åpen for alle, uansett alder.

TIX annonserer ekstrakonsert på Sentrum Scene, lørdag 25. januar 2020 og billetter til ekstrakonserten legges ut til salg torsdag 12. desember kl 20:00.

Dørene åpner kl 17. Fri alder.

Han er en av Norges aller største artister og personligheter, og det siste året har TIX toppet hitlistene i Norge med flere landeplager, skrevet en internasjonal hit (Ava Max – Sweet But Psycho), vært med på Paradise Hotel, blitt kåret til Årets Artist på NRJ Awards og spilt en rekke konserter i Norge og Sverige – inkludert et forrykende show på VG-lista på Rådhusplassen. For det nye året har TIX store planer, og han kickstarter det hele på Sentrum Scene.

«Legenden TIX» (som fansen kaller han) fikk for alvor fotfeste hos det norske folk med i 2015. Albumet hans «Dømt og Berømt» lå over 70 uker på VG-lista. Siden da har han tapetsert de norske topplistene – først med kontroversiell russemusikk, før vendepunktet i 2018 introduserte fansen til ren popmusikk med monster-hiten «Shotgun», som herjet i Norge hele sommeren. Siden da har han sluppet en rekke hits, samt et par låter som viser mer av Andreas – personligheten bak figuren. Bak navnet TIX finner du 26 år gamle Andreas Haukeland fra Bærum. Navnet TIX ble til som en følge av at Andreas har diagnosen Tourettes Syndrom. Andreas sier selv: «TIX ble kallenavnet mitt på ungdomsskolen fordi folk la merke til ticsene mine. Jeg tok eierskap over navnet og brukte det som artistnavn».

Nyheter fra Justin Bieber, Billie Eilish, Astrid S, Mio x Nick Strand, Halsey og flere14.2.2020 12:29:22 CETPressemelding

God fredag! Nye datoer for "Astrid_S:World tour part one" Billie Eilish er i dag ute med tittel låten til den kommende James Bond-filmen Endelig nytt album fra Justin Bieber, Changes Joe Hisaishi slipper best-of album og 30(!) album fra katalogen digitalt Mio x Nick Strand samarbeider med ny låt, promise Sam Smith med Stargate-produsert låt 22 år gamle Isak Danielson slapp i dag “I Don’t Need Your Love”. Låten blir å finne på hans kommende album som også vil inneholde “Part of Me”. Isak legger ut på turne i Skandinavia med start 10. mars, men før det spiller han to konserter på by:Larm i Oslo i slutten av februar. Sabrina Carpenter er tilbake med ny låt og musikkvideo. “Honeymoon Fades” er første nye låt fra Sabrina siden albumet Singular Act II fra 2019. Hun er også å se i Netflix-serien Tall Girl. Migos er ute med låten "Give No Fxk", et samarbeid med Travis Scott og Young Thug. De har også sluppet merch til låten, som man kan få tak i her. Britiske HRVY er i dag ute med singelen “ht

Endelig nytt album fra Justin Bieber14.2.2020 10:00:41 CETPressemelding

Justin Bieber slapp i dag «Changes», som er den kanadiske superstjernens femte studioalbum. Han har fått med seg artister som Post Malone, Travis Scott, Quavo, Lil Dicky, Kehlani og Clever og albumet er produsert av blant andre Poo Bear, Boi 1da og Louis Bell. «Changes» inneholder låtene «Yummy» og «Intentions», som til sammen har blitt streamet over 500 millioner ganger, og som har gjort at han igjen har blitt den mest populære artisten på Spotify globalt. Han har også gitt fansen et unikt innblikk i arbeidet med albumet via dokuserien «Justin Bieber: Seasons» på Youtube. Det er nesten fem år siden Biebers slapp albumet «Purpose», som gikk rett til topps på den norske albumlista. Albumet, som inneholdt låter som «Sorry» og What Do You Mean», har blitt streamet over 150 millioner ganger bare i Norge. I løpet av karrieren har kanadieren blitt streamet over 50 milliarder ganger på verdensbasis.