Tina Stiegler nytt styremedlem i TV 2

TV 2 fyller et ledig sete i styrerommet når Tina Stiegler, konserndirektør i Umoe, nå tar plass i TV 2-styret. Med lang erfaring fra ulike roller i Schibsted, og leder – og styreerfaring fra en rekke virksomheter i stor omstilling, tilfører Stiegler relevant og viktig kompetanse inn i styret i TV 2.
Tina Stiegler - Nytt styremedlem i TV 2

- Jeg er glad for at Tina Stiegler har takket ja til å gå inn som nytt styremedlem i TV 2. Tina har lang og omfattende erfaring som leder i medieverdenen, og jeg er sikker på at Tina vil bidra godt til den videre utviklingen av TV 2, sier styreleder, Hans J. Carstensen.

Tina Stiegler har de siste to årene vært konserndirektør i Umoe med ansvar for Umoes restaurantvirksomhet. Hun har over 18 år bak seg i Schibsted, hvor hun blant annet var Head of Next Media og COO for Schibsteds norske virksomheter, og spilte en viktig rolle i selskapets digitale utvikling. I tillegg har Stiegler omfattende styreerfaring fra selskaper som Posten Norge, Santander Consumer Bank, FINN, samt en rekke mediehus og digitale nyhetstjenester.

- I en situasjon der TV 2s oppdrag og samfunnsrolle kanskje er viktigere enn noen gang, var dette er en forespørsel jeg ikke kunne si nei til. Jeg håper å bidra til å skape vekst og navigere godt i et krevende mediemarked, og gleder meg stort til å bli bedre kjent med TV 2s kompetente organisasjon, sier Stiegler.

Styret i TV 2 består dermed av

• Hans Jacob Carstensen
  • Rikke Crosby
  • Claus Sonberg
  • Tina Stiegler
  • Stein Akre (representant fra ansatte)
  • Trond Solvang (representant fra ansatte)
  • Svein Henning Skaga (representant fra ansatte)

For ytterligere informasjon eller kommentarer, kontakt:

Kommunikasjonssjef i TV 2: Tor-Martin Torbergsen på tlf. 454 69 806
Påtroppende styremedlem Tina Stiegler på tlf. 915 63 504.

Tina Stiegler - Nytt styremedlem i TV 2

Følg pressemeldinger fra TV 2

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra TV 2 på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra TV 2