Tina & Bettina inviterer til helaften i Bergen!

Tina og Bettina er født og oppvokst på Smestad i Oslo. De er på mange måter pionerer i bloggverdenen, og var i mange år kjent for å ha den mest toneangivende videobloggen i hele Skandinavia. Nå har de tatt skrittet inn i musikkbransjen, og ønsker å være forbilder for en ny generasjon unge, privilegerte kvinner.

Etter at Tina fikk litt overtenning på Vixen 2021, har Tik-Tok profilen til Tina & Bettina tatt helt av. Med over 60 000 følgere og millioner av visninger har de nå til og med passert 1 million likes.

Tik-Tok : Tina & Bettina

Nå er Tina og Bettina i full gang med å gi ut musikk med en rekke norske artister, i samarbeid med Universal Music Norge.Tina og Bettina elsker Bergen by, og har derfor valgt å legge sin første konsert til Verftet i Bergen 23. april. Det blir to konserter samme kveld, én for publikum under 18 og én for publikum over 18. Her vil vi ha to forrykende humor-show, med flere gjesteartister!

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Post Malone, Ariana Grande, The 1975, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Subwoolfer i streamingtoppen verden over16.5.2022 15:46:05 CEST | Pressemelding

Lørdag var det duket for årets finale i Eurovision hvor Norges bidrag, Subwoolfer, havnet på 10. plass. Gjennom helgen har Subwoolfer sin “Give That Wolf A Banana” gått som en farsott på sosiale medier, noe som har resultert i 200.000 nye TikTok-følgere, 3 millioner likes og fler millioner visninger. I dag gikk Subwoolfer rett inn på Spotify sin globale toppliste på #117 som et av de mest streamede bidragene fra årets Eurovision, i tillegg er de #7 på den globale viral-listen. De gule ulvene kan skilte med toppliste-plasseringer over hele Europa, blant annet #6 i Sverige, #9 i Ukraina og #30 i UK. Subwoolfer – Give That Wolf A Banana Subwoolfer på TikTok Fullstendig oversikt over listeplasseringer (Spotify charts): #34 Østerrike #47 Belgia #8 Estland #10 Finland #33 Tyskland #2 Island #47 Irland #8 Latvia #8 Litauen #28 Nederland #4 Norge #6 Sverige #48 Sveits #9 Ukraina #30 UK

Ny musikk fra SALTI, Kendrick Lamar, Maria Petra, Veronica Maggio og Florence + The Machine13.5.2022 10:10:55 CEST | Pressemelding

SALTI introduserer sin nye EP Demons med singelen "Love Poor" Album fra Joakim Berg 27. mai Maria Petra med ny låt 13. mai - "the first love" Florence + The Machine slipper sitt femte studioalbum; Dance Fever Kendrick Lamar er endelig tilbake med etterlengtet album The Rolling Stones "LIVE AT THE EL MOCAMBO". En legendarisk begivenhet i den utrolige 60-årige historien til Rolling Stones slippes i sin helhet for første gang i dag! "Live At The El Mocambo" er opptak fra den første av Stones to sagnomsuste, hemmelige konserter på Toronto-klubben (med kun 300 kapasitet) i mars 1977. Dette er den første utgivelsen fra konserten noensinne. ”Heaven Med Dig” er den siste singelen før Veronica Maggios album, Och som vanligt händer det något hemskt slipper ut 20. mai. Veronica er aktuell med en turné i Norge, både på festivaler og egne konserter før turnéen avsluttes med en konsert med Gabrielle i Oslo Spektrum 14. oktober. Loreen er tilbake med sin nye singel ”Neon Lights”, en energisk låt som