Time2Staff sikret 3,4 millioner ifra 124 investorer!

Folkefinansieringskampanjen, som ble gjennomført hos Dealflow, har vært en stor suksess. Vi satte oss et mål om å hente minst 3 millioner for å sikre videre utvikling. Etter kampanjen prises selskapet til 53 millioner.

Nå ser vi frem til å komme ut i markedet for å få validert vår løsning for enda flere brukere og kunder!

Plattformen Time2Staff er basert på en idè som startet allerede i 2010 om å forenkle og automatisere bemanningsprosessene.
Time2Staff lanseres i første omgang til HORECA-segmentet ettersom det er dette vi kjenner best, men vi vil komme raskt etter i flere bransjer.
Innovasjon Norge har gitt oss kommersialiseringstilskudd fase 1 og vi har god dialog med både NHO og Fellesforbundet om vår løsning.

Digitale opplæringskurs bidrar til å heve nivået på personalet vi leier ut.

Vi vil fjerne det fordyrende mellomleddet som bemanning og rekrutteringsselskapet er:
• Fast pris pr time for utleie.
• Heving av lønnsnivået.
• Bonus til personell som får god rating.
• Gratis rekruttering.
• Bidrar til integrering og mangfold.
• Forenkler veien ut i arbeidslivet til fast stilling.
• Jobber aktivt for å motvirke svart arbeid.

I første omgang starter vi opp i Bergen og Oslo før vi senere åpner opp i hele landet og har videre planer i Skandinavia og Europa.
Lanseringen er slik vi anser det nøye planlagt, slik at vi nå kan fokusere på å få inn mange arbeidsledige i appen.

Time2Staff er en unik digital plattform som knytter arbeidsgivere sammen med arbeidssøkere. Hos oss kan kundene våre leie inn personell på timen, når de vil og når de vil. Behov for faste ansatte? Lei inn i noen timer for å prøve ut, og ansett helt kostnadsfritt når du selv ønsker. Time2Staff skal fjerne det fordyrende mellomleddet et bemanning og rekrutteringsselskap er. Gjennom digitale opplæringskurs og en unik stjernerangering skal vi tilby kvalitet. Vi tar kun betalt en fast timepris på utleie.

Grunderne bak Time2Staff er selskapene Aktiv Serviceutleie AS og Kokke & Serveringstjenester AS som er veletablerte i Oslo og Bergen innen rekruttering og utleie til HORECA. Alt basert på en visjon om å revolusjonere restaurantbransjen med en helautomatisert app for å få tak i ekstra personell på en rask og enkel måte.Time2Staff starter driften sin mot HORECA (Hotell, restaurant og cateringbransjen) i Norge, men vil utvide mot nye bransjer og land med sitt unike konsept.