Time2Staff arrangerer digitalt jobbtreff!

Vi ser alltid etter nye Time2Staff venner, derfor inviterer vi inn til digitalt jobbtreff med vår CEO Kristoffer Hagenes og HR Manager Emelie Randleff. Torsdag klokken 14:00-14:30 er vi LIVE. Se linken lengre nede for påmelding.

Time2Staff sitt jobbtreff er perfekt for deg som:
- Har spørsmål til oss om Time2Staff.
- Lurer på hvordan det fungerer.
- Vurderer å blir med i Time2Staff.

I Jobbtreffet går vi gjennom praktiske detaljer, planer fremover og åpner for spørsmål dere har til oss direkte.

Ses vi i morgen kl 14?

LINK TIL PÅMELDING!

PS! Morgendagens jobbtreff er på norsk.
Vi kommer tilbake til jobbtreff på engelsk senere.

For å se denne videoen, må du gi ditt samtykke øverst på denne siden.Video for ansatteVideokanal

Time2Staff er en unik digital plattform som knytter arbeidsgivere sammen med arbeidssøkere. Hos oss kan kundene våre leie inn personell på timen, når de vil og når de vil. Behov for faste ansatte? Lei inn i noen timer for å prøve ut, og ansett helt kostnadsfritt når du selv ønsker. Time2Staff fjerner det fordyrende mellomleddet et bemanning og rekrutteringsselskap er. Gjennom digitale opplæringskurs og en unik stjernerangering skal vi tilby kvalitet. Vi tar kun betalt en fast timepris på utleie.

Grunderne bak Time2Staff er selskapene Aktiv Serviceutleie AS og Kokke & Serveringstjenester AS som er veletablerte i Oslo og Bergen innen rekruttering og utleie til HORECA. Alt basert på en visjon om å revolusjonere bemanningsbransjen med en helautomatisert app for å få tak i ekstra personell på en rask og enkel måte.Time2Staff starter driften sin mot HORECA (Hotell, restaurant og cateringbransjen) i Norge, men vil utvide mot nye bransjer og land med sitt unike konsept.

I Juni 2021 hentet vi 3,4 millioner av 125 nye eiere i folkefinansieringskampanje hos Dealflow.

Servitører, kokker og bartendere i kø for å jobbe i Trondheim!5.11.2021 09:00:00 CET | Aktuelt

Vi er i full gang med å løse personalmangelen, nå lanserer vi i Stavanger!1.11.2021 14:50:43 CET | Pressemelding