Time2Staff - Vi har brukt koronapandemien til omstilling!

Bemannings og rekrutteringsbransjen har et skrikende behov for omstilling. Prosessene må forenkles og vi må bort med fordyrende mellomledd. Snart lanserer vi snart fremtiden, Time2Staff. Vi skal hente 5 millioner i en crowdfundingplatform gjennom dealflow de neste to ukene. Forhåndstegning pågår som publiseres offentlig på Dealflow tirsdag 11.Mai.

Time2Staff er en digital platform som skal gjøre tradisjonelle bemanning og rekrutteringsselskaper overflødig. Vi vil fjerne et fordyrende mellomledd, øke lønningene til personell og senke prisene til kundene. Hos oss skal kundene enkelt kunne legge ut sine ekstrajobber og som brukerne våre kan søke på der de er.

Basert på undersøkelser vi har gjort blant eksisterende kunde og ansattportefølje skal vi løse disse utfordringene:

• Ressurskrevende og tunge bemanningsprosesser.
  • Lave lønninger og høye priser.
  • Varierende kvalitet på innleie.
  • Manglende kontroll på timer og hvem som faktisk møter opp på jobb.
  • Stive rekrutteringshonar.
  • Manglende initiativer for kvalitet og servicenivå.
  • Svart arbeid.

Nå skal vi hente penger gjennom en crowdfundingplatform.
Se mer her: https://dealflow.no/case/time2staff-as/oversikt

Video til investorer
Videokanal

Selskapet har hovedkontor i Bergen, men skal operere i hele Norge.
Partnere skal sørge for vekst til nye land, først til skandinavia, så til Europa.