Thon Hotels lanserer innsjekk i app og romnøkkel på mobilen

Alle Thon Hotels’ gjester har nå muligheten til å sjekke inn digitalt og dermed få tilgang til romnøkkelen direkte på mobilen.

Nå kan du sjekke inn på Thon Hotels digitalt og få nøkkel til rommet på mobilen. THON+ medlemmer kan sjekke inn via THON+ appen.

-          Målet vårt er gode besøksopplevelser, og jeg er veldig glad for at vi nå kan tilby selvbetjening til alle som ønsker det, sier Morten Thorvaldsen, konserndirektør for Thon Hotels. Selvsagt er det fullt mulig for gjester som ønsker det, å sjekke inn via betjeningen i resepsjonen på den tradisjonelle måten også, legger Thorvaldsen til.

Thon Hotels har nådd en viktig milepæl i det digitale utviklingsarbeidet for å skape attraktive og fremtidsrettede løsninger for sine gjester. Utviklingsprosjektet av den tekniske løsningen er gjort i samarbeid mellom Thon Hotels IT, Nova Consulting Group og Salto Systems.

Om Thon Hotels:
Thon Hotels er av Norges største hotellkjeder med over 80 hoteller i Norge, Brussel og Rotterdam. Les mer om Thon Hotels her: https://www.thonhotels.no/om-thon-hotels/historien-om-thon-hotels/