Thon Hotels åpner nytt hotell

1. august åpner Thon Hotel Verdal dørene.

Olav Thon. Foto: Gry Traaen

Det nye hotellet har 40 rom og er tilknyttet kjøpesenteret AMFI Verdal.

Konsernsjef Olav Thon sier:
– Jeg er veldig stolt av det vi har fått til i Verdal og gleder meg til å presentere hotellet og kjøpesenteret for våre gjester.

– Alle gjesterommene er nyoppusset med behagelige og flotte farger. Gjester som ønsker kan kjøpe en velsmakende frokost i den sjarmerende nye restauranten som er tilknyttet hotellet og kjøpesenteret. I løpet av høsten åpner hotellet også et konferansesenter, med gode møterom og selskapslokaler, sier konserndirektør i Thon Hotels, Morten Thorvaldsen.

Konserndirektøren fremhever beliggenheten og viser til at Thon Hotel Verdal er et sentralt og komfortabelt valg for overnatting i området. Thon Hotel Verdal har adresse Jernbanegata 11.

Thon Hotels har også tre hoteller i Trondheim og Thon Hotel Backlund i Levanger.

Bak oppussingen av AMFI Verdal og Thon Hotel Verdal står designansvarlig i Olav Thon Gruppen, Sissel Berdal Haga Thon, og interiørarkitekt MNIL Trond Ramsøskar.

Les mer om Thon Hotel Verdal her

Olav Thon. Foto: Gry Traaen
Thon Hotels åpner et nytt hotell i Verdal 1. august. Foto: Thon Hotels

Thon Hotels er en av Norges største hotellkjeder, og er en del av Olav Thon Gruppen. I Norge finnes ca. 70 hoteller, 8 i Brussel og 1 i Rotterdam. Thon Hotels har over 2,6 millioner gjestedøgn i løpet av et år. Vi er medlem av verdens største allianse av uavhengige hotellkjeder, Global Hotel Alliance (GHA).

Thon Hotels har gjennomgått en omfattende oppussing de siste årene. Hotellene er blitt fargerike og har fått en lekker design. Bak oppussingen står Sissel Berdal Haga Thon, designansvarlig i Olav Thon Gruppen, og interiørarkitekt MNIL Trond Ramsøskar.

Følg saker fra Thon Hotels

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Thon Hotels på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Thon Hotels