Thon Hotels åpner nytt hotell

1. august åpner Thon Hotel Verdal dørene.
Olav Thon. Foto: Gry Traaen

Det nye hotellet har 40 rom og er tilknyttet kjøpesenteret AMFI Verdal.

Konsernsjef Olav Thon sier:
– Jeg er veldig stolt av det vi har fått til i Verdal og gleder meg til å presentere hotellet og kjøpesenteret for våre gjester.

– Alle gjesterommene er nyoppusset med behagelige og flotte farger. Gjester som ønsker kan kjøpe en velsmakende frokost i den sjarmerende nye restauranten som er tilknyttet hotellet og kjøpesenteret. I løpet av høsten åpner hotellet også et konferansesenter, med gode møterom og selskapslokaler, sier konserndirektør i Thon Hotels, Morten Thorvaldsen.

Konserndirektøren fremhever beliggenheten og viser til at Thon Hotel Verdal er et sentralt og komfortabelt valg for overnatting i området. Thon Hotel Verdal har adresse Jernbanegata 11.

Thon Hotels har også tre hoteller i Trondheim og Thon Hotel Backlund i Levanger.

Bak oppussingen av AMFI Verdal og Thon Hotel Verdal står designansvarlig i Olav Thon Gruppen, Sissel Berdal Haga Thon, og interiørarkitekt MNIL Trond Ramsøskar.

Les mer om Thon Hotel Verdal her

Olav Thon. Foto: Gry Traaen