Thon Hotels åpner nytt franchisehotell på Hamar

Victoria Hotel Hamar har 161 gjesterom og konferanseavdeling.

Det nye franchisehotellet ligger i Strandgaten 21 og er Hamars eldste hotell.

Konserndirektør i Thon Hotels, Morten Thorvaldsen, sier:

– Vi har et godt samarbeid med Norlandia Hotel Group og ser frem til å tilby våre gjester overnatting på Hamar. Hotellet bookes via våre digitale kanaler og blir en del av vår norske hotellportefølje under navnet Victoria Hotel Hamar.

Norlandia Hotel Group får nå totalt 9 franchisehoteller som ligger under porteføljen til Thon Hotels.

Administrerende direktør i Norlandia Hotel Group, Morten A. Kahrs, sier:

– Norlandia har forsterket samarbeidet med Thon Hotels ytterligere med vårt nye hotell på Hamar. Vi overtok driften av hotellet i begynnelsen av august. Victoria Hotel Hamar har en fantastisk utsikt over Mjøsa. Beliggenheten er sentral, like ved togstasjonen, og her er det god konferansekapasitet. Vi ønsker alle velkommen.

Victoria Hotel Hamar har 161 nyrenoverte rom og suiter, frokostsal, lobby og konferanseavdelingen har tre storsaler og to grupperom. Den største konferansesalen har kapasitet til over 200 personer. Hotellrestauranten leies også ut til private arrangementer. Vegg-i-vegg ligger sportsbaren O’Learys, og den japanske restauranten Nagomi. Hotellet ligger i Strandgaten 21 og er Hamars eldste hotell.

Oppstarten på samarbeidet er 3. november.

Les mer om Victoria Hotel Hamar her

Om Norlandia Hotel Group
Norlandia Hotel Group forvalter 28 hoteller i Norge og Sverige gjennom egeneide og managementavtaler. Kjernevirksomheten er hotelldrift og hotellene er selvstendige selskaper driftet under ulike merkevarer.
Les mer om Norlandia Hotel Group her

Det nye franchisehotellet ligger i Strandgaten 21 og er Hamars eldste hotell.
Victoria Hotel Hamar har 161 nyrenoverte rom og suiter, frokostsal, lobby og konferanseavdeling.
Det er 161 gjesterom på hotellet.

Thon Hotels er en av Norges største hotellkjeder, og er en del av Olav Thon Gruppen. I Norge finnes ca. 70 hoteller, 8 i Brussel og 1 i Rotterdam. Thon Hotels har over 2,6 millioner gjestedøgn i løpet av et år. Vi er medlem av verdens største allianse av uavhengige hotellkjeder, Global Hotel Alliance (GHA).