Thon Eiendom

Thon Eiendom lanserer VR-visning på leiligheter

Boligkjøpere kan ta på seg VR-briller og få en virtuell omvisning i det nye boligprosjektet Skårerløkka i Lørenskog.
Thon Eiendom har laget VR-visning for to leiligheter i det nye boligprosjektet Skårerløkka.

– Vi ønsket å prøve noe nytt og bestemte oss for å flytte visningen til der folk er. Med VR-teknologi kan potensielle boligkjøpere gå inn i planløsningen og få et enda mer levende inntrykk av hvordan leilighetene i vårt nyeste boligprosjekt i Lørenskog er. Dette er et spennende nytt konsept som gir oss muligheten til å holde visningene hvor som helst, sier direktør for boligsalg, Tonje Marie Haugbro.

Thon Eiendoms første VR-visning ble holdt på kjøpesenteret Triaden Lørenskog Storsenter og var en suksess.

– VR-visning av to av våre nye leiligheter på Skårerløkka var kjempepopulært. Vi gikk tom for boligprospekter og måtte kjøre for å hente flere mens vi holdt på. Vi fikk mange gode tilbakemeldinger fra de som prøvde. Det de likte best var å kunne gå rundt i leilighetene og se romfordeling, solforhold og utsikt. Vi håper at dette kan bidra til økt interesse for våre boliger i fremtiden, sier Stig Christiansen som er assisterende salgssjef hos Thon Eiendom.

Det er firmaet XVR som har utviklet den virtuelle visningen.

– I et boligmarked hvor det blir vanskeligere å skille seg ut og med høy konkurranse er det viktig å være fremoverlent i teknologiutviklingen. XVR er glade for at Thon Eiendom velger å bruke VR og andre visningsverktøy som en merverdi for kundene sine. Ny teknologi tillater oss å utvikle helhetlige, gode og kostnadseffektive løsninger for eiendomsvisualisering. Kunden kan nå gå rundt i enhver leilighet i bygget, se utsikt, solforhold og føle på romfølelsen. Med full mobilitet kan salgsteamet nå ta med leilighetene dit kunden er, og vise kunden et helt boligprosjekt før det er ferdig bygget. Vi gleder oss til mottakelsen i markedet, sier Edmond Yang som er daglig leder i XVR.

Thon Eiendom vil snart tilby VR på visningssenteret i Rådmann Paulsens gate 26 i Lørenskog.

Les mer på thoneiendom.no

Les mer om XVR

– VR-visning av to av våre nye leiligheter på Skårerløkka var kjempepopulært, sier Stig Christiansen som er assisterende salgssjef hos Thon Eiendom. Foto: Thon Eiendom
VR-brillene var koblet til TV-skjermer slik at også forbipasserende og tilskuere kunne se boligene. Foto: Thon EIendom
Boligprosjektet Skårerløkka består av 95 nye leiligheter sentralt i «nye Lørenskog sentrum».
I VR-boligvisningen kunne man gå rundt i to nye leiligheter og se planløsning, interiør og solforhold. Foto: Thon Eiendom
Boligprosjektet Skårerløkka har 1- til 4-roms leiligheter fra 29 m² til 152 m².
Thon Eiendom har laget en VR-visning for to nye leiligheter for boligprosjektet Skårerløkka.
VR-teknologi gjør at man kan gå rundt inne i leilighetene. Foto: Thon Eiendom

Om Thon Eiendom

Thon Eiendom
Stenersgata 2A

+47 23 08 00 00http://www.thoneiendom.no

Thon Eiendom er eiendomsdivisjonen i Olav Thon Gruppen, som eies av Olav Thon Stiftelsen. Divisjonen består av bolig, kjøpesenter og næringseiendom. Olav Thon Gruppen eier ca. 500 eiendommer i Norge og utlandet, og eier/forvalter 94 kjøpesentre i Norge og Sverige.

Følg pressemeldinger fra Thon Eiendom

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Thon Eiendom på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Thon Eiendom