Therese Johaug blir Apollo Sports-ambassadør!

Den Olympiske mesteren skal fronte Apollos sportssatsing, og arrangere treningsreiser fylt med tøffe økter, mestringsfølelse og inspirerende foredrag om blant annet mental helse.
Therese Johaug blir ambassadør for Apollo Sports.

Da Apollo i en stor reiselivsundersøkelse spurte hvilken kjent profil nordmenn vil reise med, utmerket Therese Johaug seg som en storfavoritt. Nå inngår reisearrangøren og den populære utøveren et samarbeid, som blant annet vil innebære treningsreiser i regi av Apollo Sports.

- Vi kunne ikke drømt om en bedre ambassadør. Ikke bare er Thereses imponerende meritter som toppidrettsutøver et unikt kvalitetsstempel, hun har også en inspirerende personlighet som virkelig appellerer til alle; jordnær, åpen, og ikke minst full av god energi og viljestyrke. Dette blir en uforglemmelig treningsreise. Jeg ser faktisk frem til melkesyra, sier Beatriz Rivera, Kommunikasjonssjef i Apollo.

Johaug Recharge

Treningsreisen Johaug Recharge blir et unikt konsept designet for påfyll av energi gjennom variert trening, gode impulser, hvile, sunn mat og velvære. Det blir en uke spekket med tøffe treningsøkter, mengder av mestringsfølelse og givende foredrag om temaer som mental helse og kosthold/ernæring. Deltakerne vil få tett oppfølging av Therese selv og teamet fra Johaug under hele oppholdet, og i tillegg blir det selvfølgelig lagt opp til flere sosiale sammenkomster.

- Dette blir kjempegøy! Jeg ser virkelig frem til å ha med mange motiverte sprekinger på treningscamp i helt rå og fantastiske omgivelser og treningsfasiliteter. Vi skal ha det moro, bli motivert og lære av hverandre og komme hjem med masse overskudd og gnist etter en uke sammen på Fuerteventura, sier Therese Johaug.

Apollo er Nordens ledende arrangør av treningsreiser og tilbyr over 200 sportsarrangementer og treningsuker i året, i tillegg til ni rendyrkede  sportshotell. Playitas Resort er det store flaggskipet, med hele 1 million kvadratmeter spekket med treningsglede, og det er her Johaug Recharge vil arrangeres i mars.

Praktisk informasjon

Dato:  17. - 24. mars 2023

Sted: Playitas Resort, Fuerteventura, Spania

Pris: Fra 14.998,-. Prisen inkluderer fly (m/bagasje og mat), hotellopphold i delt dobbeltrom med helpensjon, treningsøkter og foredrag i regi av Therese Johaug og hennes team samt hotellets eget aktivitetstilbud.

For påmelding og mer informasjon se her: Apollo x Johaug Recharge.

Therese Johaug blir ambassadør for Apollo Sports.