Omega Media

The Show Goes On!

Nå åpner vi dørene: Det er med stor glede produsentene Taran og Starworks melder at The Show Goes On!

Etter en lang periode med pandemi-stengte billettluker og tomme saler, kan vi endelig åpne dørene igjen. Torsdag 1. juli 2021 går startskuddet på Chat Noir, med Norgespremiere på den musikalske festforestillingen «Stardust»

Hilde Louise Asbjørnsen briljerer på scenen med noen av århundrets største jazzhits i denne forestillingen, som forteller om åtte kvinners utrolige liv: Bokken Lasson, Mae West, Bessie Smith, Josephine Baker, Marlene Dietrich, Edith Piaf, Billie Holiday og Marilyn Monroe.

Pandemi-forsinkede Jersey Boys endelig til Norge

Billettsalget har startet, og 27. januar 2022 kommer endelig den prisvinnende Broadway-musikalen «Jersey Boys» til Norge etter 16 måneders pandemi-forsinkelse. På scenen står blant andre Atle Pettersen, Mathias Luppichini, Thomas Stokke og Alexander Langset, sammen med over 20 musikalartister samt stort orkester.

Jersey Boys er den utrolige historien om fire helt vanlige gutter fra Jersey, som fikk sitt store gjennombrudd etterfulgt av overveldende internasjonal suksess med et sound ingen hadde hørt før. Verden fikk ikke nok, og før fylte 30 år hadde de solgt over 175 millioner album!

Det er knyttet store forventninger til denne Broadway-suksessen, som egentlig skulle hatt premiere i Oslo i september 2020.

West Side Story - premiere på Chateau Neuf høsten 2021!

Musikalklassikeren «West Side Story» fortsetter på Chateau Neuf høsten 2021, med musikalartisten Astrid Giske og popartisten Sondrey i hovedrollene. Dette showet ble belønnet med en femmer på terningen av Mona Levin fra Aftenposten, som også skrev at «West Side Story er fortsatt eksplosiv!».

Musikalen har blitt vist i ny og oppdatert versjon på Broadway, og i høst presenteres en helt ny filmversjon produsert av ingen ringere enn Steven Spielberg. Dette er en av tidenes største og mest kjente musikaler, med premiere på Oslos egen storscene Chateau Neuf 8. september 2021.

Smittevern

Alle forestillinger vil bli gjennomført innenfor de til enhver tid gjeldende anbefalinger og pålegg fra FHI.

Les oppdatert informasjon om smittevern på showweb.no.

For å se denne videoen, må du gi ditt samtykke øverst på denne siden.Jersey Boys teaserVideokanal

Navn: Svein Stormyr
E-post: svein@omegamedia.no

Om Omega Media

Omega Media
Hoffsveien 4

TTMG (The Theater & Musical Group) består av produksjons-selskapene Taran og StarWorks som primært produserer show, teater og musikal i Norge. De står bl.a. bak de seneste musikalsuksessene på Chateau Neuf i Oslo og har flere spennende titler på gang.

Følg pressemeldinger fra Omega Media

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Omega Media på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.