The Rolling Stones annonserer det ultimate live-albumet - GRRR Live!

The Rolling Stones har i dag annonsert utgivelsen av GRRR Live!, Det definitive live-albumet fra bandets 60-år lange karriere. Albumet ble innspilt live under deres 50-årsjubileumsturné i Newark, New Jersey, og gjestes av blant andre The Black Keys, Gary Clark JR, Lady Gaga, John Mayer, Bruce Springsteen og Mick Taylor.

Se mer info nedenfor:

Released on February 10 via Mercury Studios, the album will be available in various formats; 3LP black, 3LP coloured white (Indies exclusive) 3LP red (d2c exclusive), 2CD, DVD + 2CD, BluRay+ 2CD. The Blu-ray and digital versions will include Dolby Atmos.

The best live band in the world deserve the ultimate live greatest hits album and GRRR Live! is it, The Stones at their best! The albumis available to pre-order here and features some of the greatest songs of all time including It’s Only Rock ‘n’ Roll (But I Like It), Honky Tonk Women, Start Me Up, Gimme Shelter, Sympathy For The Devil and (I Can’t Get No) Satisfaction

The Rolling Stones celebrated their golden anniversary in 2012 & 2013 by embarking on the 50 & Counting Tour, a 30-show itinerary for North America and Europe. On December 15, 2012, the band took the stage at Newark, New Jersey’s Prudential Center for the final of four shows in the New York area. Featuring guest appearances by The Black Keys (Who Do You Love?), Gary Clark Jr & John Mayer (Going Down), Lady Gaga (Gimme Shelter), Mick Taylor (Midnight Rambler) and hometown hero Bruce Springsteen (Tumbling Dice), the concert proved to be one of the most memorable shows in the band’s history.

Since its original airing on pay-per-view in 2012, this show has not been available to fans until now. The concert has been re-edited and the audio has been remixed. Three songs from the December 13 show (also in Newark) will be available as bonus features on the DVD and Blu-ray: Respectable (with John Mayer), Around And Around, and Gimme Shelter.

GRR Live! Track Listing:

CD1

1. Get Off Of My Cloud
  2. The Last Time
  3. It’s Only Rock ‘n’ Roll (But I Like It)
  4. Paint It Black
  5. Gimme Shelter (with Lady Gaga)
  6. Wild Horses
  7. Going Down (with John Mayer and Gary Clark Jr)
  8.  Dead Flowers
  9. Who Do You Love? (with The Black Keys)
  10.  Doom And Gloom
  11.  One More Shot
  12.  Miss You
  13.  Honky Tonk Women
  14. Band Introductions

CD2

1. Before They Make Me Run
  2. Happy
  3. Midnight Rambler (with Mick Taylor)
  4. Start Me Up
  5. Tumbling Dice (with Bruce Springsteen)
  6. Brown Sugar
  7. Sympathy For the Devil
  8. You Can’t Always Get What You Want
  9. Jumpin’ Jack Flash
  10. (I Can’t Get No) Satisfaction

THE ROLLING STONES’ GRRR LIVE! WILL BE RELEASED ON MULTIPLE PHYSICAL AND DIGITAL FORMATS BY MERCURY STUDIOS ON FEBRUARY 10, 2023.

PRE-ORDER HERE

www.rollingstones.com

www.twitter.com/rollingstones

www.instagram.com/therollingstones

www.youtube.com/therollingstones

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Ramón, Post Malone, Ariana Grande, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Alessandra til Eurovision 2023!4.2.2023 22:11:54 CET | Pressemelding

Gratulerer til Alessandra Mele som stakk av med seieren i årets Melodi Grand Prix-finale! Alessandra avsluttet med en bemerkelsesverdig seier i kveld, og skal nå representere Norge i den internasjonale Eurovision-finalen i Liverpool i mai med låten “Queen of Kings”. Den globale TikTok-sensasjonen har hatt en enorm suksess med vinnerlåten "Queen of Kings”, som siden slipp har hatt en eksplosiv vekst og strømmer i skyhøy fart oppover listene. Den har for øyeblikket blitt strømmet over svimlende 6 millioner ganger, som den mest strømmede finalistlåten i hele Europa! Det er takket være TikTok, hvor låten går viralt i både Europa og USA, med over 72 millioner visninger og 6200 videokreasjoner. I dag ligger låten på #5 på Spotifys topplister, som den høyest plasserte MGP-låten i Norge! Som om ikke det var nok tok Alessandra i dag førsteplassen på Spotifys globale viral-liste! Tidligere denne uken inntok låten viral-listen i en rekke internasjonale territorier, deriblant som #2 i Sverige og #

Subwoolfer tar av maskene for første gang4.2.2023 21:23:46 CET | Pressemelding

I dag er Subwoolfer ute med låten ”Worst Kept Secret”, som hadde premiere under kveldens MGP-finale i Trondheim. Etter å ha levd i Eurovision-sirkuset i fjor, føltes det riktig å avsløre identiteten bak maskene der det hele begynte. Gjennom fjoråret har pressen gått langt for å prøve og avsløre identiteten til de gule ulvene. Navn som Tix og Ylvis har vært nevnt, men det er nå bekreftet at det er Ben Adams og Gaute Ormåsen som er bak Subwoolfer-duoen. “It’s been the weirdest year of our lives - and keeping ‘the worst kept secret in Norway’ has been challenging! From Alan Walker to Tix to Ylvis to other randoms, the rumour mill has been a wild ride. But we rode it. One question remains…..who is Dj Astronaut!? See you on the other side for Subwoolfer 2.0!”, sier Ben om det siste året. Subwoolfer er galaksens største band, og består av brødrene Keith og Jim. Duoen har vært aktiv i ca. 4,5 milliarder år, og har vært bosatt på månen det siste århundret. Der har de brukt tiden på å slappe av