The Rolling Stones annonserer det ultimate live-albumet - GRRR Live!

The Rolling Stones har i dag annonsert utgivelsen av GRRR Live!, Det definitive live-albumet fra bandets 60-år lange karriere. Albumet ble innspilt live under deres 50-årsjubileumsturné i Newark, New Jersey, og gjestes av blant andre The Black Keys, Gary Clark JR, Lady Gaga, John Mayer, Bruce Springsteen og Mick Taylor.

Se mer info nedenfor:

Released on February 10 via Mercury Studios, the album will be available in various formats; 3LP black, 3LP coloured white (Indies exclusive) 3LP red (d2c exclusive), 2CD, DVD + 2CD, BluRay+ 2CD. The Blu-ray and digital versions will include Dolby Atmos.

The best live band in the world deserve the ultimate live greatest hits album and GRRR Live! is it, The Stones at their best! The albumis available to pre-order here and features some of the greatest songs of all time including It’s Only Rock ‘n’ Roll (But I Like It), Honky Tonk Women, Start Me Up, Gimme Shelter, Sympathy For The Devil and (I Can’t Get No) Satisfaction

The Rolling Stones celebrated their golden anniversary in 2012 & 2013 by embarking on the 50 & Counting Tour, a 30-show itinerary for North America and Europe. On December 15, 2012, the band took the stage at Newark, New Jersey’s Prudential Center for the final of four shows in the New York area. Featuring guest appearances by The Black Keys (Who Do You Love?), Gary Clark Jr & John Mayer (Going Down), Lady Gaga (Gimme Shelter), Mick Taylor (Midnight Rambler) and hometown hero Bruce Springsteen (Tumbling Dice), the concert proved to be one of the most memorable shows in the band’s history.

Since its original airing on pay-per-view in 2012, this show has not been available to fans until now. The concert has been re-edited and the audio has been remixed. Three songs from the December 13 show (also in Newark) will be available as bonus features on the DVD and Blu-ray: Respectable (with John Mayer), Around And Around, and Gimme Shelter.

GRR Live! Track Listing:

CD1

1. Get Off Of My Cloud
  2. The Last Time
  3. It’s Only Rock ‘n’ Roll (But I Like It)
  4. Paint It Black
  5. Gimme Shelter (with Lady Gaga)
  6. Wild Horses
  7. Going Down (with John Mayer and Gary Clark Jr)
  8.  Dead Flowers
  9. Who Do You Love? (with The Black Keys)
  10.  Doom And Gloom
  11.  One More Shot
  12.  Miss You
  13.  Honky Tonk Women
  14. Band Introductions

CD2

1. Before They Make Me Run
  2. Happy
  3. Midnight Rambler (with Mick Taylor)
  4. Start Me Up
  5. Tumbling Dice (with Bruce Springsteen)
  6. Brown Sugar
  7. Sympathy For the Devil
  8. You Can’t Always Get What You Want
  9. Jumpin’ Jack Flash
  10. (I Can’t Get No) Satisfaction

THE ROLLING STONES’ GRRR LIVE! WILL BE RELEASED ON MULTIPLE PHYSICAL AND DIGITAL FORMATS BY MERCURY STUDIOS ON FEBRUARY 10, 2023.

PRE-ORDER HERE

www.rollingstones.com

www.twitter.com/rollingstones

www.instagram.com/therollingstones

www.youtube.com/therollingstones

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Ramón, Post Malone, Ariana Grande, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Plaza slapp sitt solo debutalbum «Plaza O Plomo» sist fredag31.1.2023 18:30:00 CET | Pressemelding

Selv om UNDERGRUNN på ingen måte er over og ut, ser flere av medlemmene frem og tar steget videre med solokarrierer. Gabriel Doria, bedre kjent som Plaza, er ikke et unntak. Den 20 år gamle artisten slapp sitt høyest etterlengtede solo debutalbum «Plaza O Plomo» 27. Januar. Albumet er en kompromissløs og naken skildring av Plaza, hvor han har lekt med ulike sjangere og testet ting han aldri har gjort tidligere. 20 år gamle Plaza slapp endelig sitt etterlengtede solo debutalbum «Plaza O Plomo» 27 januar. Det har ikke vært en enkel prosess for den unge artisten. Som Plaza selv sier: “Å jobbe med et soloalbum for første gang har vært lærerikt og deilig, men samtidig vanskelig og tidskrevende. Det er en helt annen prosess enn å lage et gruppe-album.” Plaza reiste til Rio de Janeiro i Brazil, hvor hans far er ifra, med fire venner (s/o Frkvns, Orkidé og Rik Pappa) for å få nye ideer, impulser og visjoner til albumet. HØR «Plaza O Plomo» HER Se musikkvideoen til «Mata : Come» her Plaza beskr

Tina & Bettina klare for MGP-finalen med "Queen"30.1.2023 16:14:03 CET | Pressemelding

Tina & Bettina er ute med sin første låt på engelsk, nemlig “Queen”. Etter å ha gjort sitt inntog på TikTok for et år siden, har duoen sluppet både nye og kjente låter på Spotify. Nå er de klare for å slå gjennom internasjonalt, og håper at MGP kan være deres døråpner til resten av Europa. Under helgens MGP-finale fremfører finalistene “Queen” for første gang live. Hør låten her. Tina og Bettina er født og oppvokst på Smestad i Oslo. De er på mange måter pionerer i bloggverdenen, og var i mange år kjent for å ha den mest toneangivende videobloggen i hele Skandinavia. Nå har de tatt skrittet inn i musikkbransjen, og ønsker å være forbilder for en ny generasjon unge, priveligerte kvinner.

Ny musikk fra Ghost & Def Leppard, Paula Jivén, Lil Yachty, Daniel Caesar og SG Lewis!27.1.2023 10:54:09 CET | Pressemelding

Lyttefest for Metallicas nye album 13. april på kino verden over! Jonathan Floyd henter inspirasjon fra cheezy 80’s film i ny låt! Atle Pettersen klar for MGP med “Masterpiece” Sam Smith endelig ute med Gloria I 2022 ga Grammy-vinnende Ghost ut sitt femte album IMPERA. Albumet inneholder blant annet hitsingelen “Spillways”, som på under et år har blitt strømmet over 50 millioner ganger. Den gjensidige beundring mellom Ghost og Def Leppard har blitt godt dokumentert i intervjuer og et samarbeid mellom dem føles åpenbart. I går, torsdag 26. januar slapp “Spillways” med Joe Elliott som innslag. Siden debuten med singelen "What Are You Hungry For?" i 2021 har svenske Paula Jivén vært en følge med på. Allerede som 19-åring lager Jivén trollbindende original popmusikk, og hun har allerede klart å dyrke en helt enestående stemme som artist. Etter å ha gitt ut sin debut-EP "The Duality In Me" i 2022, går Paula inn i det nye året med kjempesingelen "Can We Talk About Me?". Høsten 2022 spilte Pa

Sam Smith endelig ute med Gloria27.1.2023 08:00:00 CET | Pressemelding

Etter suksessen med låten “Unholy” er Sam Smith klar med albumet Gloria. Albumet har før slipp solgt til gull i Norge og består av 13 nye låter som beskrives som et "coming of age"-prosjekt som gir håp og hjalp artisten selv gjennom mørke tider. Om albumet sier Smith: “Gloria got me through some dark times and was a beacon for me in my life,”, “I hope it can be that for you. Thank you for waiting so long”. Dette er deres første album siden Love Goes fra 2020 og gjestes av Ed Sheeran, Kim Petras, Jessie Reyez og Koffee. Smith jobbet på det nye albumet i Los Angeles, Jamaica og London, og har med seg blant annet norske Stargate som produsenter. I 2015 vant Sam “Record Of The Year” og “Song Of The Year” med låten “Stay With Me” og “Best New Artist” og “Best Pop Vocal Album” for In The Lonely Hour. “Unholy” er nominert til Grammy i kategorien “Best Pop Duo/Group Performance”. Seks år etter sin siste konsert i Norge, kommer superstjernen tilbake. 6. mai spiller Sam Smith for et utsolgt Oslo