The Kacey Musgraves Christmas Show ute nå

Kacey Musgraves slipper i dag The Kacey Musgraves Christmas Show som premieres på Amazon Prime. Juleshowet med det tilhørende soundtracket inkluderer store og kjente gjester som Fred Armisen, Camila Cabello, James Corden, Zooey Deschanel, Leon Bridges og Lana Del Rey. Albumet inneholder også den nye originallåten "Glittery" sammen med Troye Sivan.

Om The Kacey Musgraves Christmas Show sier hun selv; Dette projektet er uten tvil noe jeg ikke har gjort før. Det som startet som en liten idé en natt for over er år siden, har blitt noe jeg er så stolt av. Noen virkelig strålende, morsomme og musikalske gjester er med i showet – så vel som min egen bestemor. Visjonen min var å bringe mitt gamle julealbum visuelt til liv og skape noe moderne og friskt i et klassisk format. Det er en nostaligisk Wes Anderson-inspirert visjon av høytidene. Det er inderlig, morsomt og mest av alt ekte. Jeg kan ikke vente med å endelig gi dette ut.

About Kacey Musgraves:

6x Grammy Award-winning singer/songwriter Kacey Musgraves released her third studio album Golden Hour in March 2018, earning Musgraves her third #1 debut on Billboard’s Top Country Albums chart and distinguishing her as the third artist ever to take home Album of the Year at the Grammy Awards, Country Music Association Awards, and Academy of Country Music Awards. Musgraves took home four Grammy Awards for Album of The Year and Best Country Album, Best Country Solo Performance for “Butterflies,” and Best Country Song for “Space Cowboy.” Musgraves first received massive critical acclaim and recognition with the 2013 release of her gold-certified debut album Same Trailer Different Park, whichdebuted at #1 on Billboard’s Top Country Albums chart and earned her two Grammy Awards, two CMA Awards, and an ACM Award. Musgraves’ follow-up album Pageant Material was released in 2015, earning Kacey her second #1 debut on the Billboard Top Country Albums chart and soaring to No. 3 on theBillboard 200 chart.

Nyhetsbrev fra Universal Music6.12.2019 13:52:23 CETPressemelding

612 slipper ny låt på den offisielle 612 dagen Avicii – Fades Away Tribute Concert Version feat. MishCatt OnklP annonserer nytt album og vinterturné Niall Horan er klar for å slippe ny musikk! «Put A Little Love On Me” ble sluppet i dag kl 06:00. Kevin Boine – legenden fra nord – er tilbake med sin rykende ferske singel «Julebord». Låta tar for seg en stakkarslig kar som ender opp på sofaen etter å ha vært litt for interessert i servitøren. Kevin har store og spennende planer for å kickstarte 2020. The Weeknd slapp denne uken en musikkvideo til den nye singelen “Heartless”, som har sanket inn over syv millioner visninger på to døgn. Abel Tesfaye er også aktuell med den nye låten “Blinding Lights”. Billie Eilish slapp i natt musikkvideoen til “xanny”! Hun tok også hjem hele 3 av 5 priser på nye Apple Music Awards, inkludert Artist of the Year, Top album of the year og Songwriter of the year sammen med sin bror Finneas. Jacob Collier er ute med video til låten "Time Alone With You" hvor

612 slipper ny låt på den offisielle 612 dagen6.12.2019 10:00:00 CETPressemelding

612, rapcrewet fra dypeste Oslo, har hits som «612 For Alltid» og «Papir», slipper i dag en ny låt, “Manda til fredag” som de tar med seg i Moncler-jakkeermet, når de basskickstarter det nye tiåret på Rockefeller 10. Januar 2020. Det er ingen tilfeldighet at det slippes en låt akuratt 6. desember. Det er nemlig den offisielle 612 dagen! Med uimotståelig gatesjarme og klokkeren melodisk teft, utsolgte klubbkonserter med hylende småjenter, og en selvtillit og stilsikkerhet man skal lete lenge etter er 612 førsterekka i en helt ny generasjon norsk hiphop. Hør 612 - “Manda til freda” HER 612 gjorde to sinnssyke konserter på både John Dee i fjor og Parkteatret i vår som ga dem spillejobber på flere av landets største festivaler i sommer, inkludert Stavern, Palmesus og Festningen i Trondheim. Med oppgradert liveshow og opptil flere nye låter rett rundt hjørnet er Lille Leon, T_boyofficial, SlimTim, Mogger og ikke minst hypemaster Bønna mer enn klare for å vise fram hva 612 er gode for i 2020

Ny musikk fra The Weeknd, Michael Kiwanuka, OnklP, Norah Jones29.11.2019 14:25:11 CETPressemelding

The Weeknd er tilbake The Kacey Musgraves Christmas Show ute nå Filmmusikken til Jikŋon 2 – den samiske versjonen av Frost 2 – er ute! OnklP med siste singel før jul fra kommende album Michael Kiwanuka er en av vår tids mest begavede artister, og med lekende letthet fremfører han tradisjonell men samtidig moderne soul, inspirert av folkrock og afrofolk med jazzaktige overtoner. Han slapp nylig albumet KIWANUKA og spiller på et utsolgt Sentrum Scene nå på søndag. Tanya Tucker slapp denne uken låten «The Winner’s Game». Låten ble spilt inn i samme session som albumet «While I’m Livin’» som kom i sommer, og ble i likhet med albumet produsert av GRAMMY-vinnerne Shooter Jennings og Brandi Carlile.Tucker ble selv nominert til hele 4 GRAMMY-priser forrige uke inkludert Song Of The Year, Best Country Solo Performance, Best Country Song, Best Country Album. Rapduoen City Girls er på samme label som Migos, Lil Yachty og Lil Baby, og gjorde stor suksess med en feature på superhiten “In My Feeling

The Weeknd er tilbake!29.11.2019 14:23:32 CETPressemelding

Den verdenskjente hitmaskinen The Weeknd slapp overraskelseslåten «Heartless» denne uken. Bangeren er produsert av Metro Boomin (Future, Post Malone, Migos, Drake), Illangelo og The Weeknd selv. Hør låten HER! I dag følger Abel Tesfaye opp overraskelsesslippet med en splitter ny låt kalt «Blinding Lights», produsert av Max Martin, Oscar Holter og The Weeknd. The Weeknd har tidligere toppet den norske albumlisten med sine tre siste album; "Beauty Behind The Madness" fra 2015, "Starboy" fra 2016 og "My Dear Melancholy" fra 2018. Til sammen har musikken til The Weeknd blitt streamet over 250 millioner ganger bare i Norge.