The Humble Servants er tilbake med ny singel!

I dag er dagen for et gledelig og sommerlig gjensyn med The Humble Servants, som er ute med «Summersong».

Hør den nye singelen her!

Det er åtte år siden The Humble Servants gav ut Down to the Bone, et album som høstet gode kritikker og ble satt stor pris på. Med Paal Flaata og Live Miranda Solberg (Louien) som vokalister, Lars Fredrik Beckstrøm som låtskriver og med erfarne musikere på laget, skapte de et følsomt, melodisk, men også utadvendt folk/pop/country album.

– Vi tenkte det var på tide med et livstegn fra oss, og det føles godt og riktig å hylle sommeren, kjærligheten og livet, etter en lang og vanskelig vår. «Summersong» er en utadvendt, positiv, catchy låt som vi er blitt veldig glad i, så det er gøy å kunne gi den videre. Look at the Sun, it´s shining brightly, forteller The Humble Servants.

Frode Alnæs med vakker popmusikk om byen sin!23.7.2021 10:04:36 CEST | Pressemelding

I dag er Frode Alnæs ute med sin nye singel «Byen min». Låten er hentet fra hans kommende, norske soloalbum «Beste tia mi», som slippes vinteren 2022. En herlig innbundet folkelig melodi, med en hyllest til alle de flotte bygde- og bysentrene rundt om i landet - og de som bor der. Lytt til låta HER - «Uansett hva som skjer med byen du er født og oppvokst i, og selv om du for lengst har flyttet derfra, vil du elske den på godt og vondt. Dette handler om en person som har vært borte en stund, og som kommer tilbake og ser at mye er forandret. At det er mye forfall, og viktige landemerker og hus er plutselig borte og revet, og ofte erstattet av nye ting. Sentrum er utarmet, butikker legges ned og viktige sentrumsfunksjoner legges til nærmeste kjøpesenter. Men - folket er det samme! Det er det som gjør at man elsker byen sin.» - Frode Alnæs Frode Alnæs, som alltid har vært glad i folkelig og vakker popmusikk gir oss nå en smakebit på albumet som kommer. Denne låten er også slik – vakker pop

Flukten - "Velkommen håp" - singel ute i dag!18.6.2021 10:33:52 CEST | Pressemelding

Flukten skapte stor ståhei koronahøsten 2021, etter at dei hadde sin debutkonsert på Nasjonal Jazzscene. Blant anna skreiv kritikarane: «er det noen banddebuter som virkelig har satt merker i sjel og hjerte er det denne.» Bandet, beståande av dei profilerte musikarane Hanna Paulsberg, Hans Hulbækmo, Marius Klovning og Bárður Reinert Poulsen, kjem endeleg med første smakebit frå albumet som kjem i september 2021.