The Beatles inviterer til eksklusiv Yellow Submarine sing-a-long watch party på YouTube

The Beatles inviterer til Yellow Submarine sing-a-long watch party på YouTube.

Lørdag 25. April kl 18:00 inviterer The Beatles publikum til å delta på en online-visning av den ikoniske filmen Yellow Submarine. Publikum oppfordres til å kle seg ut og synge med, og til å dele sin opplevelse på #YellowSubLive. Mer informasjon om arrangementet finnes på http://www.yellowsubmarine.com

YouTube-siden hvor arrangementet vil finne sted er tilgjengelig allerede nå på denne linken: https://thebeatles.lnk.to/YellowSubLive

Engelsk pressemelding:

THE BEATLES TO RELEASE “YELLOW SUBMARINE” ANIMATED FILM AS A LIVE SING-A-LONG, WORLDWIDE AND EXCLUSIVELY ON YOUTUBE ON SATURDAY, APRIL 25TH

#StayHome and Sing-A-Long #WithMe #YellowSubLive

YouTube Music will exclusively host The Beatles’ animated “Yellow Submarine” film as a Sing-A-Long this Saturday, April 25th at 9am PDT / 12pm EDT / 5pm BST via YouTube Premieres on The Beatles’ Official Artist Channel to a worldwide audience. The beautifully restored film’s Sing-A-Long version includes song lyrics at the bottom of the screen for the whole world to sing along together, with The Beatles at once.

The Beatles’ “Yellow Submarine” Sing-A-Long was released in theatres in 2018 to celebrate the film’s 50th anniversary and has not been available since. The acclaimed film includes some of The Beatles’ best known songs, includingits title hit,"Eleanor Rigby,” "When I'm Sixty-Four,” "Lucy in the Sky With Diamonds,” "All You Need Is Love,” and "It's All Too Much."

YouTube Premieresis a feature that lets artists and their teams build anticipation and create a unique moment around a music video release on YouTube. The feature transforms the way fans view and engage with content by creating an event where fans and artists directly engage and enjoy the experience together in an interactive way. Premieres radically change how music video content is released, turning the watching experience into a communal moment.

Ny musikk fra Sandra Lyng, Lady Gaga, Emelie Hollow & Ruben, Juice WRLD, Celeste med flere29.5.2020 13:50:35 CESTPressemelding

Emelie Hollow x Ruben: Hjerteskjærende og emosjonelt i den nye singelen «Break It Right» Sandra Lyng debuterer som barnebokforfatter og slipper tilhørende musikk Yusuf / Cat Stevens nyinnspilte Tea for the Tillerman² slippes 18. september Lady Gaga slipper etterlengtet album I dag annonserer den globale superstjernen Ellie Goulding at hun slipper sitt svært etterlengtede fjerde studioalbum "Brightest Blue" med en utgivelsesdato 17. Juli. Albumet vil inneholde en rekke nylige utgivelser sammen med en mengde nye sanger. Singlen «Power» er ute allerede nå. Vinneren av BBC Sound of 2020, Celeste er ute med sin nye singel «I Can See The Change» gjennom Polydor Records. Låten handler om å finne håp i kjølvannet av motgang og det å innse at en lysere fremtid ligger foran oss. «I Can See Change» er produsert av Grammy vinnende produsent FINNEAS. Baby Queen slipper sin debutsingle «Internet Religion», en skarp pop-satire fylt med psykedeliske synther, og tekster som skjærer rett til hjertet av

Lady Gaga slipper etterlengtet album29.5.2020 13:42:43 CESTPressemelding

Lady Gaga er i dag ute med sitt etterlengtede album Chromatica. Albumet blir Gagas sjette i rekken, og har allerede debutert på topplisten på iTunes i 58 land. Hør her! Albumet inneholder gjestebidrag fra Ariana Grande, Elton John og Blackpink og er produsert av Bloodpop med Lady Gaga. Singelen «Rain On Me» med Ariana Grande gikk rett til topps på den globale Spotify-listen og på Spotify i USA.Førstesingelen «Stupid Love» har sanket inn over 235 millioner lyttestreams globalt og er Lady Gagas sekstende Topp 10-låt på Billboard. Musikkvideoen ble i sin helhet filmet med en iPhone 11 Pro. Det svært suksessrike albumet A Star Is Born fra 2018 tok førsteplassen på albumlisten i Norge, har solgt til fem ganger Platina og har sanket inn i underkant av 110 millioner lyttestreams her i Norge. Lady Gaga mottok også sin første Oscar for låten «Shallow» som beste originallåt i 2019. Tracklist: 1. "Chromatica I" 2. "Alice" 3. Stupid Love" 4. "Rain On Me" (with Ariana Grande) 5. "Free Woman" 6. "Fu