Tegningsprospekter for andelsklasser i fire nye afdelinger under Investeringsforeningen BankInvest

København K, March 03, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) --

Vedhæftet offentliggøres tegningsprospekt for A og W andelsklasser i afdelingerne Bæredygtige Klimaaktier KL og Bæredygtige Klimaaktier Akk. KL samt tegningsprospekt for A og W andelsklasser i afdelingerne Bæredygtige Klimaobligationer KL og Bæredygtige Klimaobligationer Akk. KL.

Tegningsperioden for andelsklasserne i alle fire afdelinger løber fra den 7. marts 2023 til og med den 20. marts 2023, kl. 16.00.

I afdelingerne Bæredygtige Klimaaktier KL og Bæredygtige Klimaaktier Akk. KL udbydes andelene i A og W andelsklasserne i tegningsperioden til tegningskurs 100,29.

I afdelingerne Bæredygtige Klimaobligationer KL og Bæredygtige Klimaobligationer Akk. KL udbydes andelene i A og W andelsklasserne i tegningsperioden til tegningskurs 100,33.

Følgende andelsklasser forventes at blive optaget til handel på Nasdaq Copenhagen A/S med første handelsdag den 24. marts 2023:

DK0062265153 - Bæredygtige Klimaaktier A
DK0062265310 - Bæredygtige Klimaaktier Akk. A
DK0062265666 - Bæredygtige Klimaobligationer A
DK0062265823 - Bæredygtige Klimaobligationer Akk. A

Tegningsprospekterne kan downloades fra www.bankinvest.dk eller rekvireres ved henvendelse til BI Management A/S, Bredgade 40, 1260 København K, tlf. 77 30 90 00.

BI Management A/S

Martin Fjordlund Smidt
Direktør

Vedhæftede filer

For at se dette indhold fra www.globenewswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.
For at se dette indhold fra ml-eu.globenewswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

Information om GlobeNewswire by notified

Følg pressemeddelelser fra GlobeNewswire by notified

Flere pressemeddelelser fra GlobeNewswire by notified

Fastsættelse af rente- og refinansieringstriggere16.4.2024 11:16:41 CEST | pressemeddelelse