Team Maxim velger Craft!

Et nytt samarbeid er signert og begge parter ser frem til den kommende sesongen.

Ny avtale

Det er hyggelig å meddele at Norges beste skiskytterlag vil gå i Craft fra nå av.
Team Maxim består av eldre junior- og unge seniorløpere. De er lokalisert på Lillehammer, men har utøvere fra hele Norge representert i stallen. Målet er årlig rekruttering av én eller flere fremtidige verdensmestere til Norges skiskytterlandslag.

Vi syns det er veldig gøy at våre kommende helter gjør seg kjent med kvalitetsklær fra Craft allerede en sesong før landslaget gjør det samme. Det blir veldig spennende å følge Team Maxim fremover.

Sesongen 2021/2022

Laget for sesongen 2021/2022 består av følgende utøvere: Håvard Gutubø Bogetveit, Sindre Pettersen, Mari Wetterhus, Lotte Lie, Marit Øygard, Marit Ishol Skogan, Lars Hammernes Leopold, Harald Øygard, Eline Grue, Fredrik Grusd, Randi Sollid Nordvang, Kjersti Kvistad Dengerud, Simen Eliassen Kvarme, Marte Carlson Møller, Vilde Kverndal Veslegard, Andrine Øverland Hatling, Morten Hol, Kristiane Almeland Rolstad.

Trenerteam: Martin Winger, Marit Dahl Sørensen.