Colosseum Tannlege

Tannlegehuset Rana blir en del av Norges største tannlegekjede

Med et ønske om å bli med i en større faggruppering med fokus på fagkompetanse, har Tannlegehuset Rana nå blitt en del av Colosseum Tannlege.
Fari, Siri, Parastoo, Caroline og Daniel blir nå en del av Colosseum Tannlege. Foto: Rami Skonseng

Et ønske om å styrke og beholde den faglige kompetansen

For Daniel Nowzari som har drevet tannlegevirksomhet i over 20 år, så var det viktig å finne en eier som setter faglig kompetanse og faglig utvikling høyt. Mo i Rana er i stor utvikling og Tannlegehuset Rana ønsker å være i forkant med å kunne tilby de beste behandlingene og tannhelsetjenestene fremover.

Colosseum Tannlege satser i Nordland

Colosseum Tannlege er Norges største tannlegekjede og har på nåværende tidspunkt
ca 60 klinikker fordelt fra Kristiansand i sør til Tromsø i nord. I Nordland er Colosseum Tannlege allerede til stede i Bodø, Fauske og i mai åpner en nybygget klinikk på Rognan.

– Kvalitet og kundeservice er helt sentralt i Colosseum Tannlege, og vi gleder oss til å gi ranværingeneet bredt tannhelsetilbud. Vi ønsker å kunne tilby et bredt spekter av spesialister både lokalt og også med kort reiseavstand. Vi har også flere i administrasjonen og ledergruppen som er fra Mo i Rana med omeng (Båsmo, Ytteren og Korgen), så gleden og lokalkunnskapen er stor, sier Mia Grundstrøm, administrerende direktør i Colosseum Tannlege.

Høy kompetanse til regionen

Colosseum Tannlege fokuserer på kvalitet og fagkunnskap. Klinikkene   Mo, Rognan, Fauske og Bodø vil tilby et bredt faglig tilbud av meget høy kvalitet til pasienter i denne regionen.

Tannlegehuset Rana har to allmenntannleger og en tannpleier. Colosseum Tannlege har som målsetning å styrke klinikken i første omgang med spesialistkompetanse som kommer tilreisende.

Bilder

Behandler og pasient

Om Colosseum Tannlege

Colosseum Tannlege
Sørkedalsveien 10 D

Colosseum Tannlege er Norges ledende leverandør av tannhelsetjenester med nærmere 70 klinikker fordelt over hele landet. Våre klinikker tilbyr de beste og mest moderne metodene innenfor alt fra forebyggende tannhelse, tannbehandling, reparasjoner, estetisk tannpleie, spesialistbehandling og kjeveortopedi. Colosseum Tannlege har over 1100 medarbeidere og omsetter for ca 1,6 milliarder pr år.

Colosseum Tannlege er en del av Colosseum Dental Group. Colosseum Dental Group er Europas ledende tilbyder av tannlegetjenester med over 600 klinikker i 11 land.

Følg pressemeldinger fra Colosseum Tannlege

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Colosseum Tannlege på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Colosseum Tannlege