Systemairs rapport för det första kvartalet presenteras den 29 augusti

Pressmeddelande 22 augusti 2019

Systemair ABs (NASDAQ OMX Stockholm: SYSR) delårsrapport Q1 för räkenskapsåret 2019/20 kommer att offentliggöras kl. 13:00 CET den 29 augusti 2019.

En telefonkonferens arrangeras kl. 13:30 CET den 29 augusti 2019. Rapporten presenteras av Roland Kasper, CEO, samt Anders Ulff, CFO.

För att delta i telefonkonferensen:
Ring +46 8 566 426 51 och uppge kod 68101761# några minuter före start.

Presentationen publiceras på group.systemair.com

För ytterligare information kontakta:
Roland Kasper, CEO, + 46 73 094 40 13, +46 222 440 13
Anders Ulff, CFO, + 46 70 577 40 09, +46 222 44 009

Systemair AB, 739 30 Skinnskatteberg, 0222-440 00, www.systemair.com

Systemair i korthet
Systemair är ett ledande ventilationsföretag med verksamhet i 50 länder i Europa, Nordamerika, Sydamerika, Mellanöstern, Asien och Afrika. Bolaget omsatte 8,3 miljarder kronor räkenskapsåret 2018/19 och har cirka 6 000 anställda. Sedan grundandet av Systemair 1974 har bolaget uppvisat positiva rörelseresultat. Under de senaste 10 åren har den genomsnittliga tillväxten uppgått till cirka 10 procent.

Systemair har en väletablerad verksamhet på tillväxtmarknader. Koncernens produkter marknadsförs under varumärkena Systemair, Frico, Fantech och Menerga. Systemair är sedan oktober 2007 noterat på Nasdaq OMX Nordiska börs i Stockholm på listan för medelstora bolag. Koncernen omfattar ett 70-tal bolag.

Change in Orion Group Executive Management Board as of 1 June 2020: Professor Outi Vaarala appointed as Senior Vice President for Research and Development25.5.2020 15:20:00 CESTPress release

ORION CORPORATION STOCK EXCHANGE RELEASE 25 MAY 2020 AT 4.20 p.m. EEST Change in Orion Group Executive Management Board as of 1 June 2020: Professor Outi Vaarala appointed as Senior Vice President for Research and Development ProfessorOuti Vaarala, M.D., Ph.D. has been appointed Senior Vice President for Research and Development and member of the Executive Management Board of the Orion Group, as of 1 June 2020. Vaarala has held the position of Vice President, Oncology Research in Orion’s Research and Development as of 10 June 2019. Prior to Orion, Vaarala led drug discovery and development from target identification to clinical Phase 2 studies in Respiratory Inflammation and Autoimmunity therapy area, first at AstraZeneca, Sweden, and later at Medimmune/AstraZeneca, USA. Outi Vaarala is a medical doctor (University of Helsinki) and has a PhD in immunology. Outi Vaarala was appointed as a Professor of Pediatric Immunology, Linkoping University, Sweden, in 2000, and as a Professor of Aut

Auriant Mining:s delårsrapport för Q1 2020 och online-konferens den 29 maj 202025.5.2020 12:05:44 CESTPressemelding

Auriant Mining AB har nöjet att meddela att Bolagets delårsrapport för Q1 2020 kommer att publiceras på fredagen den 29 maj. Detta kommer att följas av en interaktiv webcast för analytiker och investerare med vd Sergey Ustimenko som kommer att presentera Auriant Mining:s resultat för Q1 2020 samt med en möjlighet att ställa frågor. Evenemanget börjar kl. 13:00 CET (13:00 Stockholm, 14:00 Moskva, 12:00 London). De som vill få en e-postpåminnelse en timme innan evenemanget kan registrera sig genom länken eller öppna följande länk direkt för att delta i online-konferensen fredagen den 29 maj: Link to register on Q1 2020 Interim Report Online Conference För mer information, vänligen kontakta: Sergey Ustimenko, VD Tel: +7 495 109 02 82 E-post: sergey.ustimenko@auriant.com Företagsnamn: Auriant Mining AB Kortnamn: AUR ISIN-kod: SE0001337213 Website: www.auriant.com www.facebook.com/AuriantMining/ Auriant Mining AB (AUR) är ett svenskt gruvbolag med inriktning på prospektering och guldprodukt