Svensk Hypotekspension Fond 3 AB (publ) – Tidig inlösen av obligation

Pressmeddelande den 5 december 2019

Svensk Hypotekspension Fond 3 AB (publ) – Tidig inlösen av obligation

Svensk Hypotekspension Fond 3 AB (publ) (”Emittenten”) informerar att de avser att frivilligt lösa in de SEK 2 000 000 000 bolånesäkrade fastränteobligationerna med ISIN SE0007691621 (”Obligationerna”) före den första inlösendagen i enlighet med obligationsvillkoren, ursprungligen daterade den 6 februari 2016 och såsom ändrade och reviderade den 27 november 2019 (”Villkoren”). Samtliga utestående Obligationer kommer att lösas in till sitt nominella belopp, tillsammans med upplupen men obetald ränta och en premie för tidigt inlösen. Inlösendagen förväntas vara den 17 december 2019 (”Inlösendagen”).

Ett meddelande om tidig inlösen kommer idag att cirkuleras till innehavare av Obligationerna och meddelandet kommer att publiceras på Emittentens hemsida. Meddelandet kommer att vara oåterkalleligt men villkorat av att Emittenten har tagit emot tillfredsställande bevis över att Emittentens systerbolag Svensk Hypotekspension Fond 4 AB (publ):s obligationer med ISIN SE0013513371 kommer att ges ut senast på Inlösendagen.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Emittenten Svensk Hypotekspension Fond 3 AB (publ), Anders Larsson, anders.larsson@hypotekspension.se, +46 20 586 160
Agenten Intertrust (Sweden) AB, Mia Fogelberg, trustee@intertrustgroup.com, +46 73 314 15 29

Viktig information
Denna information är sådan information som Svensk Hypotekspension Fond 3 AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 5 december 2019 kl. 12.00 CET.

Verisk Reports Second-Quarter 2020 Financial Results4.8.2020 22:00:10 CESTPress release

•Consolidated revenues were $679 million, up 4.0%, and up 1.1% on an organic constant currency (OCC) basis for the second quarter of 2020. •Net income was $179 million, up 19.0% for the second quarter of 2020. Adjusted EBITDA, a non-GAAP measure, was $348 million, up 14.5%, and up 12.4% on an OCC basis. •Diluted GAAP earnings per share (diluted EPS) were $1.08 for the second quarter of 2020. Diluted adjusted earnings per share (diluted adjusted EPS), a non-GAAP measure, were $1.29. •Net cash provided by operating activities was $250 million, up 24.6% for the second quarter of 2020. Free cash flow, a non-GAAP measure, was $193 million, up 25.7%. •The company paid a cash dividend of 27 cents per share on June 30, 2020. The company's Board of Directors approved a cash dividend of 27 cents per share payable on September 30, 2020. •The company repurchased $75 million of its shares during the second quarter of 2020. •The company currently has $995 million of undrawn capacity on its revolver

EVS Broadcast Equipment: EVS publish a transparency notification4.8.2020 17:45:00 CESTPress release

Publication on August 4, 2020, after market closing Regulated information – Transparency notification EVS Broadcast Equipment S.A.: Euronext Brussels (EVS.BR), Bloomberg (EVS BB), Reuters (EVSB.BR) EVS publish a transparency notification (Article 14, first paragraph, of the Law of 2 May 2007 on disclosure of major holdings) On July 31, 2020, through the execution of its Share Buy back program announced on May 6, 2020, EVS Broadcast Equipment crossed up the threshold of 5%. Taking into account the additional shares bought back on August 3rd, EVS now holds, by virtue of acquisitions of shares, 5.02% of the voting rights of the company as of August 3rd. EVS broadcast Equipment has then issued a Transparency notification dated August 3rd, 2020, which contains the following information: Reason for the notification: acquisition or disposal of voting securities or voting rights Notification by: a person that notifies alone Persons subject to the notification requirement: EVS Broadcast Equipme