Svein Jørgensen til Vikeså Glassindustri AS

Vikeså Glassindustri AS fortsetter satsningen i Bergen og har ansatt Svein Jørgensen som ny Key Account Manager til selskapets avdeling i Vestlandets hovedstad.

Vikeså Glassindustri AS har ansatt Svein Jørgensen som Key Account Manager, på bildet ses Svein foran Herbarium bygget i Stavanger, som Vikeså Glassindustri AS leverer glasset til.

– Svein Jørgensen kommer til Vikeså Glassindustri AS med stor kompetanse, erfaring og energi, dette er noe som vi både internt og hos kundene våre skal dra stor nytte virkning av. Svein har i mange år jobbet for Pilkington med ulike roller innenfor produksjon og salg. Jørgensen kommer til å ha fokus på etablerte kunder og nye kynder fra Hordaland og Sogn og Fjordene, vi ønsker å styrke posisjonen i markedet og fortsette veksten som man har hatt de siste årene i Vikeså Glassindustri AS.

– Med Svein Jørgensens oppstart er nå salgsteamet på Vikeså Glassindustri A/S komplett, og man er klar til å ta imot flere forespørsler, nye kunder og nye oppdrag. Vikeså Glassindustri A/S er i øyeblikket også i gang med å undersøke nye produkter som man kan tilby til sine etablerte kunder, dette kommer det mer informasjon om i høsten 2019, sier daglig leder Kim Rasmussen i en melding til glassportal.no.

I september har Vikeså Glassindustri AS sitt 40 års jubileum, som skal feires med kunder, leverandører og ansatte.

Forskningsprosjekt skal gi bedre glassrekkverk18.9.2019 09:30:00 CESTPressemelding

Glass og Fasadeforeningen (GF) har i lang tid rettet oppmerksomheten mot glassrekkverk som ikke oppfyller kravene til sikring mot gjennomfall. SINTEF følger opp og advarer mot glassrekkverk med «skremmende lav kvalitet». – Mange rekkverk har høy kvalitet, men fremdeles syndes det med feil prosjektering og montering. Derfor blir GF med som partner i et forskningsprosjekt om sikre glassrekkverk, sier Bjørn Glenn Hansen.