Sveen Auto kåret til Årets forhandler Volkswagen Nyttekjøretøy

Prisen «Årets forhandler Volkswagen Nyttekjøretøy" deles ut til den forhandleren som har vært det beste forbildet og levert de beste resultatene i forhandlernettverket i 2020.

Sveen Auto er kåret til Årets forhandler Volkswagen Nyttekjøretøy 2020

Tittelen "Årets forhandler" er den aller gjeveste prisen i vårt forhandlernettverk, og bare det å bli nominert tilsier at man har prestert på et svært høyt nivå igjennom hele året. Kriteriene for å bli nominert til prisen er først og fremst fornøyde kunder og medarbeidere, svært gode resultater på salg og service over tid og god lønnsomhet.

-Vi er glade for å gratulere Sveen Auto som vinner av Årets forhandler Volkswagen Nyttekjøretøy 2020, sier Håkon Wirak, direktør Volkswagen Nyttekjøretøy. Tittelen Årets forhandler er den høyeste anerkjennelsen man kan oppnå hos alle våre merker, og i sterk konkurranse dro Sveen Auto i land en velfortjent lagseier. Vi er utrolig stolte av at våre dyktige forhandlere bruker prisen som intern motivasjon gjennom året, tilføyer Wirak.

Nivået i 2020 har vært svært høyt, og som juryen konkluderte med, var Sveen Auto den forhandleren som aller best løste både de utfordringene og mulighetene 2020 brakte med seg.

- Årets vinner, Sveen Auto, har i tillegg til nominasjonskriteriene, utmerket seg på flere områder, sa Håkon Wirak. Sveen Auto kjennetegnes av en fremoverlent teamkultur der alle alltid er løsningsorienterte og positive. Ikke minst kjennetegnes teamet av et sterkt engasjement overfor kundene og setter alltid «kunden i fokus» både på salg og servicemarkedet. Sveen Auto har oppnådd en markedsandel på over 47.7% og har svært fornøyde kunder både på salg og service. Forhandleren har drevet målbevisst arbeid på servicemarkedet, og har en svært god markedsandel lokalt. Sveen Auto er en meget sterk bidragsyter for merkevaren Volkswagen Nyttekjøretøy i deres lokale marked og et forbilde for andre forhandlere, oppsummerte Wirak.

- Sveen Auto jobber hver dag for at våre kunder skal føle seg ivaretatt her hos oss. Vi er en liten forhandler, hvor alle jobber sammen om å nå våre mål. Jeg føler meg veldig heldig som får være leder for en fantastisk gjeng kollegaer som er utelukkende positive og entusiastiske. Vi ønsker å takke våre kunder for tilliten de viser oss ved å bruke oss på servicemarkedet og ved kjøp av bil, sier Lars Kristian Todal, daglig leder i Sveen Auto.

- Vi er veldig glade for å motta utmerkelsen Årets Forhandler Volkswagen Nyttekjøretøy. Å vinne denne prisen, i konkurranse med alle våre flotte kollegaer rundt om i landet, gjør oss både stolte og ydmyke. Prisen er en stor inspirasjon til å fortsette vårt arbeid, hvor hovedfokuset alltid er kunden, sier Todal.

Sveen Auto er kåret til Årets forhandler Volkswagen Nyttekjøretøy 2020
Lars Kristian Todal, daglig leder i Sveen Auto